مبارزه با آفات بیماری‌زا از اصلی‌ترین اقدامات سازمان است

مدیرکل بهبود محیط زیست شهری شهرداری مشهد گفت: با توجه به اینکه به طور معمول در تابستان بروز و ظهور آفاتی همچون کرم سفید ریشه‌خوار و سوسک‌های چوب‌خوار در سطح فضای سبز بیشتر از زمان‌های دیگر است در تقویم باغبانی تابستانه مبارزه با آفات بیماری‌زا یکی از اصلی‌ترین اقدامات سازمان است.

سیدعلی‌اکبر انتظام در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با توجه به اهمیت نگهداری فضای سبز احداث شده در شهر مشهد و براساس برنامه‌ریزی‌ها، تقویم اجرایی فعالیت‌های باغبانی شهر به صورت فصلی به مناطق شهری ابلاغ می‌شود تا براساس این تقویم اجرایی، اقدامات حفاظتی و نگهداری فضای سبز به صورت منظم، تخصصی و با ساختاری یکپارچه برای تمام شهر مشهد انجام شود.

وی افزود: تقویم باغبانی تابستانه در ۳۸ بند تخصصی تنظیم شده و اقداماتی همچون واکاری گونه‌های گیاهی، هرس، فرم‌دهی، کاشت گل‌های فصلی و آبیاری منظم در آن مورد نظر قرار گرفته است.

مدیرکل بهبود محیط زیست شهری شهرداری مشهد خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه به طور معمول در تابستان بروز و ظهور آفاتی همچون کرم سفید ریشه‌خوار و سوسک‌های چوب‌خوار در سطح فضای سبز بیشتر از زمان‌های دیگر مشاهده می‌شود، در تقویم باغبانی تابستانه مبارزه با آفات بیماری‌زا یکی از اصلی‌ترین اقدامات سازمان است.

کد خبر 663007

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.