ایجاد تحول در ناوگان حمل‌ونقلی شهرکرد با خرید و بازسازی ۷۴ اتوبوس

رئیس شورای اسلامی شهرکرد گفت: تحول در ناوگان حمل‌ونقل شهری شهرکرد با خرید ۳۹ دستگاه اتوبوس و بازسازی ۳۵ دستگاه اتوبوس ایجاد شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مصطفی حیدری امروز _سه‌شنبه دوم خردادماه_ در نشست با رئیس شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به اینکه عامل موفقیت شهرها و روستاها وحدت و همدلی شوراها و مدیران شهری و روستایی است، اظهار کرد: شورای ششم شهرکرد در راستای پیشرفت شهر جلسات متعددی را با مدیران ارشد استانی برگزار کرده و برنامه‌هایی برای اجرا پیش‌بینی شده است.

وی با اشاره به مهمترین اقداماتی که در این دوره از شورا انجام شده است، افزود: تحول در ناوگان حمل‌ونقل شهری با خرید ۳۹ و بازسازی ۳۵ دستگاه اتوبوس ایجاد شده است.

رئیس شورای اسلامی شهرکرد تصریح کرد: برای کمربندی ۱۵ خرداد این شهر، بیش از ۲۰ جلسه با شورای اسلامی شهر کیان برگزار شد و در دستور کار قرار گرفت، شش بانده‌شدن جاده شهرکرد_ فرخ‌شهر نیز مصوب شده و ایجاد کمربندی شرق شهرکرد و احداث زیرگذر و روگذر خیابان طالقانی این شهر، احداث چاه‌های جذبی و احیای دشت شهرکرد نیز در دست اقدام است.

وی اضافه کرد: اقدامات فرهنگی نیاز همه دستگاه‌ها بوده است و باید دستگاه‌های مسئول همکاری کنند تا مشکلات رفع شود.

حیدری ادامه داد: رفع مشکل زمین برای احداث مرکز بهداشت در شهرکرد ضروری است، لذا باید تدبیر لازم در این زمینه اندیشیده شود.

رئیس شورای اسلامی شهرکرد با بیان اینکه بر اساس مصوبه شورای ششم، شهرداری می‌تواند برای صدور پروانه ساخت برای زمین‌هایی که سند مالکیت ندارد و قولنامه‌ای است، اقدام کند، افزود: این مصوبه منجر به تسهیل روند بازسازی بافت تاریخی مرکز این شهر می‌شود که پیامد آن درآمدزایی پایدار برای شهر است و در این حوزه با همکاری بخش خصوصی و بهره‌مندی از اعتبارات ملی می‌توان اقدامات زیادی برای عمران و آبادانی شهر انجام داد.

وی تاکید کرد: اجرای این مصوبه نیازمند همکاری دستگاه‌های نظارتی استان چهارمحال‌وبختیاری است و می‌تواند به‌عنوان الگو با تصویب شوراهای اسلامی شهرهای استان در سایر شهرهای آن نیز استفاده و منجر به توسعه محله‌های کم‌برخوردار شود.

حیدری خاطرنشان کرد: اصلی‌ترین مشکل مرکز استان چهارمحال‌وبختیاری کمربندی جنوبی است که با توجه به نشست‌های مکرر و توافقات صورت‌گرفته در چندین جلسه، انتظار داریم کمربندی بازگشایی شود البته مشکلات شهری با برنامه‌ریزی، همکاری و تعامل قابل رفع است.

کد خبر 662989

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.