تبدیل وضعیت ۲۹۰ نفر نیروی ایثارگر شهرداری تهران انجام می‌شود

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: شهرداری این کلان‌شهر درصدد است ۲۹۰ نفر از مشمولان تبدیل وضعیت ایثارگران که مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد و بالاتر دارند را با دریافت مجوز از مراجع ذی‌صلاح به رسته کارمندی تبدیل وضعیت کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، احمد صادقی امروز _سه‌شنبه دوم خردادماه_ در یکصدوچهل‌ونهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران ضمن تسلیت به‌مناسبت شهادت نیروهای مرزبانی فراجا اظهار کرد: سوم خرداد، روز مقاومت و روز آزاد سازی خرمشهر است و این روز را گرامی می‌داریم.

وی افزود: تذکر امروز من درباره تسریع در روند تغییر وضعیت خانواده ایثارگران با مدرک کارشناسی ارشد و بالاتر است که در زیرمجموعه سازمان‌ها و شرکت‌های شهرداری فعالیت می‌کنند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: شهرداری این کلان‌شهر درصدد است ۲۹۰ نفر از مشمولان تبدیل وضعیت ایثارگران که مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد و بالاتر دارند را با دریافت مجوز از مراجع ذی‌صلاح به رسته کارمندی تبدیل وضعیت کند؛ اینکه تلاش می‌شود وضعیت بهتری برای این افراد ایجاد شود، جای تقدیر دارد.

وی تصریح کرد: به‌رغم پیگیری‌هایی که انجام شده، موضوع تبدیل وضعیت‌ها، فشار روانی زیادی را به افراد و خانواده‌های آنها وارد کرده است، لذا باید در این زمینه اطلاع‌رسانی شود تا افرادی که می‌خواهند با همین وضعیت کارگری، تبدیل وضعیت شوند، اقدام کنند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران اضافه کرد: اطلاع‌رسانی مناسب در این زمینه باید انجام شود تا کارکنان و خانواده آن‌ها دغدغه نداشته باشند، همچنین باید تلاش شود قانون بودجه ۱۴۰۱ مجلس محقق شود.

کد خبر 662988

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.