متلاشی شدن ۳ باند تهیه و توزیع مواد مخدر در لرستان

فرمانده انتظامی استان لرستان از متلاشی شدن سه باند تهیه و توزیع مواد مخدر و کشف بیش از ۸۳۸ کیلوگرم انواع مواد مخدر در اردیبهشت ماه سال جاری خبر داد.

سردار یحیی الهی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در راستای تدابیر ابلاغی فرمانده کل انتظامی کشور و سلسله اقدامات انجام شده در راستای مبارزه با سوداگران مرگ، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر و انتظامی استان با اشراف اطلاعاتی و اقدامات انتظامی در اردیبهشت ماه سال‌جاری اقدامات قابل توجهی انجام دادند.

وی ادامه داد: در این راستا در مجموع سه باند تهیه و توزیع مواد مخدر در سطح استان شناسایی و طی عملیات‌هایی جداگانه متلاشی و تمام اعضای آنها دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان لرستان با بیان اینکه تعداد ۲۱ قاچاقچی و ۲۴۳ خرده فروش در سطح استان شناسایی و دستگیر شده‌اند، گفت: مقدار ۸۳۸ کیلو و ۸۰۰ گرم انواع مواد مخدر از این افراد کشف و ۱۶ دستگاه خودرو نیز توقیف شده است.

وی با اشاره به افزایش ۴۰ درصدی دستگیری قاچاقچیان و ۱۰ درصدی خرده فروشان مواد مخدر نسبت به مدت مشابه سال گذشته گفت: با همکاری و تعامل خوب مردم با مجموعه انتظامی و همکاری و حمایت‌های خوب دستگاه قضائی از پلیس توانستیم، اقدامات خوبی در این حوزه داشته باشیم.

الهی ضمن هشدار به سوداگران مرگ، خاطرنشان کرد: پلیس با اشراف اطلاعاتی و با قاطعیت با سوداگران مرگ مبارزه و در این راه از هیچ تلاش و کوششی فروگذار نخواهد کرد.

کد خبر 662936

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.