افزایش ۶۲ درصدی بودجه ۱۴۰۲ منطقه ۱۱ اصفهان

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان گفت: بودجه مصوب این منطقه در سال‌ جاری نسبت به سال گذشته ۶۲ درصد افزایش پیدا کرده است.

حسن محمدحسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به بودجه و اعتبارات منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان در سال ۱۴۰۱ اظهار کرد: در سال گذشته منابعی صرف تأمین هزینه‌های روکش آسفالت منطقه ۱۱ شده است.

وی با اشاره به عناوین منابع برای آسفالت منطقه ۱۱ افزود: پیش‌بینی درآمد منطقه با مبلغ بیش از یک میلیارد و ۱۰۹ میلیون تومان، ردیف محرک توسعه با مبلغ ۳۸۵ میلیون تومان و ردیف اعتبارات شهرداری مرکزی به ارزش ۴۷۰ میلیون تومان از جمله منابع در نظر گرفته شده برای آسفالت منطقه است.

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان با بیان اینکه درآمد مصوب این منطقه بیش از یک میلیارد و ۱۰۹ میلیون تومان و درآمد محقق شده تا پایان سال گذشته بیش از یک میلیارد و ۱۷۵ میلیون تومان بوده است، تصریح کرد: میزان جذب درآمد نقدی منطقه ۷۰ درصد و میزان جذب درآمد غیرنقدی منطقه ۳۰ درصد است، همچنین منطقه ۱۱ بین سایر مناطق شهرداری رتبه چهارم وضعیت درآمدی در سال ۱۴۰۱ را دارد.

وی با بیان اینکه بودجه مصوب سال ۱۴۰۰ معادل ۷۵۰ میلیارد ریال، سال ۱۴۰۱ معادل ۱,۱۰۹ میلیارد ریال و بودجه ۱۴۰۲ مبلغ ۱,۸۰۰ میلیارد ریال در نظر گرفته شده است، خاطرنشان کرد: بودجه مصوب منطقه ۱۱ برای ۱۴۰۲ نسبت به ۱۴۰۱ معادل ۶۲ درصد و نسبت به سال ۱۴۰۰ معادل ۱۴۰ درصد افزایش پیدا کرده است.

کد خبر 662851

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.