«مردم سلام» ویژه‌برنامه‌ای برای دیدار صمیمانه شهردار اصفهان با شهروندان

رئیس اداره هماهنگی ارتباطات شهرداری اصفهان گفت: نخستین دیدار صمیمانه شهردار اصفهان با عنوان «مردم سلام» فردا (سه‌شنبه) با اهالی منطقه یک شهرداری این کلان‌شهر برگزار خواهد شد.

عرفان امینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: ویژه برنامه «مردم سلام» با هدف گفت‌وگو و بررسی مسائل شهروندان به‌صورت میدانی و بسترسازی مشارکت مردمی در رفع مسائل شهری، با محوریت مساجد و به‌صورت مستمر در مناطق پانزده‌گانه شهرداری اصفهان برگزار خواهد شد.

وی افزود: در نخستین گام اجرای این برنامه، فردا_ سه‌شنبه دوم خردادماه_ شهردار اصفهان، مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان و معاونان وی، بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد المهدی (عج) واقع در خیابان مسجدسید، ابتدای خیابان آیت‌الله طیب حضور خواهند یافت تا با شهروندان این منطقه دیدار و گفت‌وگو کرده و به مشکلات آن‌ها رسیدگی کنند.

رئیس اداره هماهنگی ارتباطات شهرداری اصفهان با بیان اینکه مسئولان اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ نیز در مسجد مستقر می‌شوند تا مشکلات شهروندان ثبت و برای بررسی، پیگیری و رفع آن‌ها به بخش‌های مربوطه ارجاع شود، خاطرنشان کرد: این دیدارها هر دو هفته یکبار با عنوان «مردم سلام» در یکی از مساجد مناطق پانزده‌گانه شهرداری اصفهان برگزار خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه روزهای دوشنبه هر هفته ملاقات حضوری شهردار اصفهان در شهرداری مرکزی اصفهان برقرار است، اما دیدار صمیمانه با اهالی هر منطقه جداگانه نیز برگزار می‌شود، گفت: هدف از این برنامه، سهولت دسترسی شهروندان به خادمان خود در شهرداری و گره‌گشایی از مشکلات آن‌ها است.

کد خبر 662849

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.