برگزاری شب شعر و خاطره در آران و بیدگل

شهردار آران و بیدگل گفت: به مناسبت فرارسیدن سالروز آزادسازی خرمشهر، برنامه‌ای تحت عنوان شب شعر و خاطره با موضوع حماسه، ایثار، مقاومت، پایداری و شهادت برگزار می‌شود.

محسن صانعی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از برگزاری جشنواره دختران خورشید کرامت آران و بیدگل خبر داد و اظهار کرد: به مناسبت میلاد باسعادت کریمه اهل بیت (ع) حضرت فاطمه معصومه (س) و برادرش امام رضا (ع) و آغاز دهه کرامت، جشن باشکوهی با حضور دختران و بانوان شهرستان آران و بیدگل در بوستان مهربانو برگزار شد.

وی افزود: این مراسم باشکوه با استقبال دو هزار نفری بانوان شهرستان و اجرای برنامه‌های متنوع شامل سرود، مسابقه، موسیقی زنده، اجرای حرکات نمایشی ورزشی، اهدای جوایز همراه شد.

شهردار آران و بیدگل خاطرنشان کرد: جشنواره دختران کرامت به صورت کاملاً اختصاصی ویژه بانوان و بدون هیچ‌گونه تصویربرداری به میزبانی شهرداری آران و بیدگل در بوستان مهربانو برگزار شد.

صانعی از برگزاری جلسه بررسی طرح تفصیلی و الحاقات و طرح بلوار واصف با حضور اعضای شورای اسلامی شهر و مشاور طرح و میراث فرهنگی شهرستان خبر داد و تصریح کرد: بررسی ضوابط میراث فرهنگی در بافت تاریخی و بازبینی در طرح تفصیلی، تعیین ضوابط نماسازی در بافت تاریخی موارد مطروحه شده در این جلسه بود.

وی ادامه داد: پس از بازبینی طرح تفصیلی توسط اداره میراث فرهنگی شهرستان، طرح برای تصویب به کمیته بافت شهرستان ارجاع خواهد شد.

شهردار آران و بیدگل اضافه کرد: به مناسبت فرارسیدن سالروز آزادسازی خرمشهر شب شعر و خاطره با موضوع حماسه، ایثار، مقاومت، پایداری و شهادت برگزار می‌شود.

صانعی گفت: این مراسم چهارشنبه سوم خردادماه ساعت ۲۰:۰۰ در فضای باز فرهنگسرای شهروند شهر آران و بیدگل برگزار خواهد شد.

وی افزود: برگزاری شب شعر و خاطره با هدف یادآوری رشادت‌های جوانان این سرزمین و کخون‌های پاک شهیدان هشت سال دفاع مقدس به همت شهرداری آران و بیدگل و همکاری کانون بسیج هنرمندان و ناحیه مقاومت بسیج با حضور مسئولان، شاعران آئینی و آحاد مردم برگزار می‌شود.

کد خبر 662844

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.