کشف کوله‌پشتی با بار ۳ کیلویی شیشه و دستگیری حامل آن

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان اصفهان از کشف سه کیلو ماده مخدر صنعتی شیشه در عملیات ماموران یگان تکاوری این فرماندهی ودستگیری یک نفر در این خصوص خبر داد.

سرهنگ مهرداد فراشی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: مأموران یگان تکاوری فرماندهی انتظامی استان اصفهان حین گشت‌زنی هدفمند و هوشمندانه خود در بیابان‌های اطراف ایستگاه ایست و بازرسی شهید شرافت شهرستان نائین، فردی که به همراه یک کوله پشتی به صورت پیاده در حال دور زدن ایستگاه بود را مشاهده کردند و بلافاصله به وی دستور توقف دادند.

وی با بیان اینکه فرد مذکور با مشاهده مأموران پا به فرار گذاشت، افزود: با اقدام سریع و به هنگام مأموران یگان تکاوری استان، متهم دستگیر و در بازرسی از کوله همراه وی، سه کیلو ماده مخدر صنعتی شیشه کشف شد.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشاره به دستگیری متهم و تحویل وی به مرجع قضائی، تصریح کرد: مأموران یگان تکاوری این فرماندهی به صورت شبانه روزی تمام نقاط کویری و بیابانی استان را زیر نظر دارند و اجازه نخواهند داد قاچاقچیان و سوداگران مرگ از این مسیرها برای عملی کردن نقشه‌های شوم و پلید خود استفاده کنند.

کد خبر 662834

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.