عصرانه خبری شهرهای ایران در یکم خردادماه

در این بسته خبری از آغاز عملیات آسفالت ۴۵۰ هزار مترمربع از معابر شهری تا پیشرفت ۹۰ درصدی ایستگاه جدید متروی کرج و انعقاد قرارداد تامین ۶۳۰ دستگاه واگن مترو تا پایان خردادماه را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

شهرداری سقز زمینی را برای ساخت کتابخانه عمومی اهدا کرد

ارسطو گویلی، شهردار سقز گفت: شهرداری یک قطعه زمین در شهرک دانشگاه را برای ساخت کتابخانه اختصاص داد تا اینگونه تعداد کتابخانه‌های این شهر به سه باب افزایش پیدا کند.

پیشرفت ۹۰ درصدی یک ایستگاه جدید متروی کرج

مهرداد کیانی، شهردار کرج از پیشرفت ۹۰ درصدی ایستگاه سه راه رجایی شهر خبر داد.

ارسال لیست ۹۵ ساختمان ناایمن به دستگاه قضایی‌

قدرت الله محمدی، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از اعلام لیست ۹۵ ساختمان ناایمن به دستگاه قضائی در روز گذشته خبر داد.

دومین همایش توسعه سرمایه‌گذاری در شیراز برگزار می‌شود

حمیدرضا اسماعیلی، معاون مالی و اقتصادی شهرداری شیراز اعلام کرد که روز سوم خرداد، "دومین همایش توسعه سرمایه‌گذاری در شیراز"، در بُعدی ملی، برگزار خواهد شد.

سالانه ۴۸ میلیارد تومان از بودجه شهرداری بجنورد صرف جمع‌آوری زباله‌ها می‌شود

جواد حمیدی، شهردار بجنورد از هزینه‌کرد ۴۸ میلیارد تومان از بودجه شهرداری مرکز استان برای جمع‌آوری زباله‌های شهری خبر داد.

قرارداد تأمین ۶۳۰ دستگاه واگن مترو تا پایان خردادماه منعقد می‌شود

محسن هرمزی، مدیرعامل شرکت مترو تهران با بیان اینکه برای تأمین ۶۳۰ دستگاه واگن از محل تبصره ۱۹، سازمان برنامه بودجه را اختصاص داد، گفت: نیمی از ۱۵ درصد پیش پرداخت را عملیاتی کردیم و پیش از پایان این ماه روند تکمیل قرارداد آغاز خواهد شد.

کد خبر 662811

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.