جدایی قطعی اسپالتی از باشگاه ایتالیایی به علت درگیری با رئیس باشگاه

لوچیانو اسپالتی اعلام کرد که جدایی او از ناپولی قطعی است، این موضوع احتمالا به دلیل اختلافات وی با رئیس باشگاه ایتالیایی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سرمربی ۶۴ ساله‌ای که ناپولی را به اولین اسکودتو خود در ۳۳ سال گذشته رسانده، ظاهراً پس از پایان فصل، این باشگاه را ترک می‌کند. اسپالتی پس از برتری ۳ بر یک مقابل اینتر در هفته سی‌وششم سری‌آ، یک بار دیگر اشاره کرد که جدایی او از این باشگاه قطعی شده است.

اسپالتی در صحبت با خبرنگاران پس از بازی گفت: "موضوع جدایی من، قطعی است، شما نباید هر روز نظر خود را تغییر بدهید. این وضعیتی است که برای مدت طولانی حاکم بوده است.

"وقتی از صبح تا شب کار می‌کنید، برخی از مسائل در ذهن شما به بلوغ می‌رسند، زیرا باید این عینک را همیشه روی چشمان خود قرار دهید. اگر متقاعد نشده‌اید که می‌توانید هر آنچه را که این افراد لیاقت دارند ارائه دهید، شما به آن فکر می‌کنید، به یک نتیجه می‌رسید و سپس به آن پایبند هستید.

پیش از این، رئیس ناپولی، آئورلیو دی لورنتیس از صحبت در مورد آینده اسپالتی خودداری کرد، درحالی که در خصوص اردوی پیش فصل این تیم که ممکن است برای فصل آینده در ترنتینو ایتالیا برگزار شود، با رسانه‌ها به گفتگو پرداخت. گزارش‌ها در گذشته حاکی از آن بود که سرمربی ناپولی با رئیس باشگاه درگیری‌هایی داشته است.

ناپولی که به تازگی قهرمان سری‌آ شده است، در تاریخ بیست‌وهشتم می به مصاف بولونیا خواهد رفت.

کد خبر 662799

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.