انسجام، نخستین گام برای تحقق شعار سال است

رئیس شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری گفت: با وحدت و انسجام می‌توانیم در راستای پیشرفت کشور و تحقق شعار سال گام‌های بلندی برداریم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیاوش سلیمانی امروز _دوشنبه یکم خردادماه_ در جلسه شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری اظهار کرد: آشنایی اعضای شوراها با شرح وظایف و اختیارات، قوانین حقوقی و مالی و راهکارهای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی ضروری است.

وی افزود: با وحدت و انسجام می‌توانیم در راستای پیشرفت کشور و تحقق شعار سال گام‌های بلندی برداریم.

رئیس شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری با تاکید بر لزوم انجام وظایف قانونی شوراهای اسلامی شهرها و روستاها تصریح کرد: به‌منظور جلوگیری از تخلفات احتمالی باید قانون را ملاک قرار داد و در چارچوب قانون تصمیم‌گیری کرد تا مشکلی پیش نیاید.

وی ادامه داد: در سفر ریاست جمهوری با توجه به پیگیری شورای اسلامی استان و دیگر مسئولان، مقرر شد برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام از جمله جاده چهارخطه تنگ پردنجان- جونقان، کشتارگاه جونقان، سد باباحیدر، فاضلاب شهر باباحیدر، جاده چهارخطه شهرکرد _ فارسان _ کوهرنگ و محور شهرکرد _ فارسان _ خوزستان و همچنین تونل فارسان دشتک، تونل چری و گردنه حونی اعتبار لازم اختصاص یابد که با اجرای این مصوبات بخش زیادی از مشکلات مردم استان کم خواهد شد و چهارمحال‌وبختیاری از بن بست خارج می‌شود.

سلیمانی تاکید کرد: به‌منظور محقق شدن اهداف شوراها در زمینه توسعه شهری و روستایی و افزایش کارایی و کارآمدی و اثربخشی نهاد مردمی شوراها، آگاهی و عمل به وظایف و اختیارات قانونی ضروری است و بر همین اساس هر شخصی به شورای شهر یا روستا ورود پیدا می‌کند باید به قانون تمکین کند، چراکه دور زدن و عبور از قانون باعث بروز موانع می‌شود.

کد خبر 662744

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.