قهرمانی وایله در لیگ دسته‌اول دانمارک / ایفای نقش مکمل بهترین گلزن فصل توسط عزت‌اللهی

تیم فوتبال وایله‌کلاب با پیروزی سه بر یک در هفته سی‌ام لیگ دسته‌اول دانمارک که سعید عزت‌اللهی زننده گل دوم آن بود؛ پس از صعود به لیگ برتر، قهرمانی‌اش در این لیگ را هم مسجل کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بعدازظهر روز یکشنبه، سی‌ویکم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲ تیم فوتبال وایله‌کلاب در خانه خود میزبان ناستود بود و موفق شد به پیروزی سه بر یک دست پیدا کند. این بازی در چارچوب هفته سی‌ام لیگ عادی و در ادامه بازی‌های گروه صعود فوتبال دانمارک انجام گرفت و با سه امتیازی که وایله کسب کرد، بعد از صعود به لیگ برتر، قهرمانی‌اش را هم قطعی کرد.

فاصله وایله‌کلاب با تیم دوم هشت امتیاز است و دو بازی تا پایان فصل باقی مانده است و هیچ‌چیز نمی‌تواند این قهرمانی را زیر سوال ببرد. گل دوم وایله را در دقیقه ۵۲ سعید عزت‌اللهی زد؛ به این صورت که محمد درامه پس از یک ضربه کرنر توپ برگشتی را در دست گرفت و آن را به سمت تیرک دروازه فرستاد که سعید عزت‌اللهی کاملاً آزادانه ایستاد و به راحتی توپ را با ضربه سر وارد دروازه کرد.

قهرمانی وایله در لیگ دسته‌اول دانمارک/ ایفای نقش مکمل بهترین گلزن فصل توسط عزت‌اللهی

به این ترتیب سعید عزت‌اللهی پس از احسان حاجی‌صفی، میلاد محمدی، علیرضا جهانبخش، احمد نورالهی و صادق محرمی، به ششمین ایرانی لژیونر در فوتبال اروپا تبدیل شد که در فصل ۲۳-۲۰۲۲ همراه تیمش به مقام قهرمانی در لیگ رسیده است. شماره ۶۶ وایله که دوران سختی را در لیگ دسته‌اول دانمارک و لیگ ستارگان قطر تجربه کرد، حالا فرصت دارد تا در لیگ برتر دانمارک توانایی‌های خود را به‌رخ بکشد.

کد خبر 662671

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.