رقابت بانوی اسنوکرباز ملی‌پوش اصفهانی در مسابقات رنکینگ کشوری

ارمغان حسنی عضو تیم ملی اسنوکر بانوان در مسابقات رنکینگ کشوری که در گلستان برگزار می‌شود، به‌ عنوان نماینده اصفهان حضور پیدا کرده است و امروز دو دیدار خود را با پیروزی پشت‌سر گذاشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بیست‌وسومین دوره رقابت‌های رنکینگ اسنوکر بانوان کشور با حضور ۱۷ ورزشکار از سراسر کشور به مناسبت ولادت حضرت معصومه (س) و دهه کرامت از امروز _یک‌شنبه سی‌ویکم اردیبهشت‌ماه_ به‌میزبانی هیئت بولینگ‌وبیلیارد استان گلستان آغاز شده و تا روز _چهارشنبه سوم خردادماه_ ادامه خواهد داشت.

ارمغان حسنی ملی‌پوش اسنوکر کشورمان که در عضویت باشگاه پادما یدک اصفهان است در این دوره از مسابقات حضور پیدا کرده است و باید برای کسب عنوان قهرمانی با ورزشکارانی از استان‌های تهران، گلستان، قزوین، فارس، البرز، کرمان و یزد به رقابت بپردازد.

به گزارش ایمنا، ارمغان حسنی در بیست‌ودومین دوره این رقابت‌ها که سال گذشته به‌میزبانی فدراسیون بولینگ‌وبیلیارد در استان تهران برگزار شد، مقام سوم را از آن خود کرده بود.

این دوره از مسابقات به‌صورت گروهی و در ادامه به صورت تک‌حذفی انجام می‌شود؛ حسنی امروز دو بازی در مرحله گروهی مقابل ریحانه احمدی و سحر علیزاده انجام داد و موفق شد هر دو حریف خود را با پیروزی بی‌دردسر دو بر صفر شکست دهد و باید فردا مقابل سایر رقبا بایستد.

کد خبر 662665

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.