برگزاری ویژه برنامه‌های « نسیم کرامت » در نجف‌آباد

مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری نجف‌آباد گفت: ویژه برنامه‌های « نسیم کرامت» برای استقبال از دهه کرامت رضوی برگزار می‌شود.

علیرضا خاکسار در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از تدارک میزبانی کاروان خادمان زیر سایه خورشید و برگزاری مجموعه برنامه‌های «نسیم کرامت» ویژه بزرگداشت دهه کرامت رضوی خبر داد و اظهار کرد: شعار «جمع‌مان جمع است زیر پرچمت» برای نام‌گذاری و طلب برکت از ثامن‌الحجج (ع) و بهره‌گیری معنوی از فیوضات گرامیداشت دهه کرامت تعیین شده است.

وی افزود: مجموعه این ویژه برنامه‌ها از بیست‌وهشتم اردیبهشت‌ماه با جشن در منطقه یزدانشهر آغاز شد و با برنامه‌هایی همچون سکوی تلنگر در بوستان زندگی، جشن جمعمان جمع است زیر پرچمت در پارک کوهستان، جشن مادر و دختر در باغ بانوان و جشن دختران حاج قاسم در سی‌ویکم اردیبهشت‌ماه سال جاری ادامه پیدا کرد.

مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری نجف‌آباد با بیان اینکه تجلیل از فاتحان خرمشهر در سالن دکتر شریعتی، اختتامیه جشنواره سرود در سالن شهروند و همایش پیاده‌روی خانوادگی یزدان‌شهر از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده است، خاطرنشان کرد: نجف‌آباد با برگزاری حضور جمعی عاشقان در نماز عبادی و سیاسی جمعه، دوشنبه هشتم خردادماه به استقبال میزبانی پربرکت کاروان زیر سایه خورشید و خادمان حضرت امام رضا (ع) در دیار شهیدان خواهد رفت.

خاکسار تصریح کرد: حضور در منزل شهدا و تجدید میثاق با آرمان‌های آنها، تجلیل از مقام جامعه ایثارگر شهرستان نجف‌آباد، میزبانی سالن شهروند از طلاب برتر خواهر در قالب برنامه بانوان فرهیخته حوزوی، حضور گسترده عموم مردم در جمع عاشقان رضوی حاضر در بلوار میرداماد و ویژه برنامه‌های کاروان میلاد امام رضا (ع) از مهم‌ترین بخش‌های حضور پرچم متبرک بارگاه رضوی و خادمان آن حضرت در روز هشتم خردادماه است.

وی از آمادگی کامل و افتخارآمیز مجموعه فرهنگی شهرداری نجف‌آباد در برگزاری شایسته این کاروان نورانی خبر داد و گفت: اجرای نمایش مناسبتی استحاله در سالن شهروند، برگزاری جشن ویژه و پرشور زیر سایه خورشید با برکت حضور پرچم و خادمان بارگاه ثامن‌الحجج (ع) و اجرای برنامه‌های شاد و جذاب به این مناسبت یازدهم و دوازدهم خردادماه در محل پارک کوهستان بخش نهایی و مهم مجموعه جشن‌های نسیم کرامت است.

کد خبر 662654

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.