دستگیری تغییردهنده پلاک خودرو

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: راننده خلافکاری که با تغییر عدد یک پلاک خود به عدد هشت باعث صدور جریمه ۱۵ میلیون ریالی برای یک خودروی مشابه دیگر شده بود، با رصد هوشمندانه کارشناسان این پلیس شناسایی و به مرجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ محمدرضا محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در پی اعتراض یکی از رانندگان به صدور جریمه‌های خودروی خود موضوع توسط کارشناسان پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان اصفهان به صورت دقیق مورد بررسی قرار گرفته و مشخص شد که راننده دیگری برای فرار از جریمه شدن با تغییر عدد پلاک خودروی خود باعث صدور جریمه ۱۵ میلیون ریالی برای خودروی مشابه دیگر شده است.

وی افزود: با به دست آمدن این اطلاعات، شناسایی راننده خلافکار در رصد هوشمندانه مأموران پلیس راهور قرار گرفت و در نهایت با کمک دوربین‌ها و سیستم‌های هوشمند این پلیس راننده سمندی که با چسب برق نسبت به تغییر عدد یک پلاک خودروی خود به عدد هشت اقدام کرده بود، شناسایی و به این پلیس احضار شد.

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه راننده متخلف سابقه‌دار بود، خاطرنشان کرد: خودروی سمند توقیف و راننده آن مکلف به تسویه حساب تخلفات صادر شده برای پلاک خود و پلاک فرد شاکی شد.

وی از معرفی راننده خلافکار به مرجع قضائی خبر داد و گفت: هرگونه تغییر در شماره پلاک خودرو یا مخدوش کردن آن جرم محسوب می‌شود و متخلفان در صورت شناسایی افزون بر پرداخت جرایم رانندگی خود به مرجع قضائی معرفی خواهند شد.

کد خبر 662626

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.