زمین‌های اطراف کمربندی شهرهای چهارمحال‌وبختیاری آزادسازی شود

رئیس شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری گفت: بررسی طرح تعریض و چهاربانده کردن ورودی شهرها، روکش آسفالت جاده‌های آنتنی، رفع مشکل احداث کمربندی و درخواست آزادسازی زمین‌های اطراف کمربندی از مطالبات مردم این استان است.

به‌گزارش خبرنگار ایمنا، سیاوش سلیمانی امروز _یکشنبه سی‌ویکم اردیبهشت‌ماه_ در جلسه بررسی جانمایی محل دفن شهدای گمنام با اشاره به محل شهدای گمنام در شهرها اظهار کرد: این شهدا در بعضی شهرها در جوار مجموعه چنارهای کهنسال و تاریخی در قسمت شمال شرقی شهرها به خاک سپرده شدند و به‌همت شورای اسلامی شهر، شهرداری و با حمایت مسئولان در کنار آن، مجموعه فرهنگی و گردشگری ایجاد شده است.

وی با اشاره به قرار گرفتن محل شهدای گمنام افزود: درخواست بازنگری پیش از موعد طرح هادی شهرها با توجه به مشکلات اساسی این طرح‌ها از مطالبات شهروندان در استان چهارمحال‌وبختیاری است‌.

رئیس شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به مشکلات بعضی شهرها تصریح کرد: بررسی طرح تعریض و چهار بانده کردن ورودی شهرها، روکش آسفالت جاده‌های آنتنی، رفع مشکل احداث کمربندی و درخواست آزادسازی زمین‌های اطراف کمربندی نیز از مطالبات مردم شهرها است.

سلیمانی ادامه داد: رفع مشکل اجرای فاضلاب، اصلاح شبکه و تأمین کمبود آب شرب شهر پردنجان، خط انتقال آب بعضی مناطق و تخصیص سهمیه آب و صدور مجوز برای آب فضای سبز شهرها، اصلاح و سامان‌دهی خیابان‌های اصلی به‌دلیل نبود کمربندی در تعدادی از شهرها، تعیین تکلیف اراضی محل احداث کمربندی شهرها، اصلاح حدود ۵۰۰ متر از کانال‌های کشاورزی شهرها که از طریق دیوار حائل اداره راه مسدود شدند، بهسازی جاده‌های بین مزارع و تخصیص دو هکتار برای مکان تخلیه زباله شهر و کاهش آن از حریم سنگ‌شکن با توجه به صورت‌جلسه مکان‌یابی و تأیید دستگاه‌های متولی از عمده مطالبات مردم است.

رئیس شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری تسریع در احداث مجتمع فناوران در شهرها، آسفالت و روشنایی خیابان‌های اصلی شهرها را مطرح کرد و گفت: مشکلات شهرک‌ها در بعضی شهرها و زیرسازی معابر و جدول‌گذاری طبق طرح هادی در روستاها، بررسی مشکل مالکیت مراتع ییلاقی و گازرسانی در روستاها پیگیری شده است.

وی خاطرنشان کرد: پس از رفع مشکلات در بعضی شهرها با اعلام موارد از سوی شهرداری به راه‌و شهرسازی استان چهارمحال‌وبختیاری و رئیس شورای اسلامی نسبت به احداث کمربندی این شهرها تصمیم‌گیری شود و به‌منظور جبران خسارت حفاری در شهرها مقرر شد شوراهای اسلامی مواقع حفاری توسط شرکت‌های آب و گاز، همچنین برآورد خسارت را از ابتدا به دستگاه‌های اجرایی اعلام کند.

کد خبر 662599

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.