اهمیت به‌کارگیری تدبیر در مسائل حرکت‌ساز

برنامه‌های تهاجم فرهنگی غرب نقشه‌های وسیعی برای از بین‌بردن زن، خانواده و هویت اصلی جوانان و زنان دارد و وظیفه ما روزبه‌روز سنگین‌تر می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، زنان و به صورت کلی نهاد خانواده در همه جوامع به عنوان مهم‌ترین پایگاه انتقال عناصر فرهنگی، عقاید، آداب، دانش و مهارت‌ها به نسل جدید معرفی شده است؛ چراکه از یک سو زمینه‌ساز شکوفایی استعدادها و رشد جسمی، اخلاقی، اجتماعی، عاطفی و عقلانی کودکان و نوجوانان است و از سوی دیگر، عامل مؤثری در شکل‌گیری ارزش‌ها، ایجاد فرهنگ و تمدن بشری به شمار می‌رود.

انسیه خزعلی، معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور اظهار کرد: اکنون زمانی است که جنگ در خانه و خانواده است و در خط مقدم این جنگ، زنان در تیررس دشمن هستند؛ شاید زمانی حسرت می‌خوردیم چرا مردان به جهاد می‌روند و شهید می‌شوند و ما توفیق شهادت را نداریم و در نهایت در زمان جنگ پشتیبانی می‌کردیم.

وی افزود: امروز زنان در خط مقدم جنگ هستند و وظیفه مردان است که زنان را پشتیبانی کنند، زنان و خانواده مورد هدف دشمن هستند. زنان در خط مقدم هستند و اکنون وظیفه مردان است که این پشتیبانی را داشته باشند و اجازه دهند زنان بجنگند و به آنها سلاح برسانند.

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور تصریح کرد: از حالت دفاع باید خارج شویم و مطالبه‌گر باشیم، باید بخواهیم جلوی بسیاری از ظلم‌هایی که نسبت به زنان و انسانیت می‌شود گرفته شود و نگذاریم ظلم به زن توسعه پیدا کند. برنامه‌های تهاجم فرهنگی غرب نقشه‌های وسیعی برای از بین‌بردن زن، خانواده و هویت اصلی جوانان و زنان دارد و وظیفه ما روز به روز سنگین‌تر می‌شود. در شرایط فتنه که جنگ ترکیبی و رسانه‌ای است، وظیفه زنان به عنوان افرادی که می‌توانند علمداران این حرکت باشند سنگین است؛ باید با به‌کارگیری تدبیر و تدبر در مسیر مسائل رسانه‌ای حرکت‌ساز باشند و هم دشمن را سر جای خودش بنشانند و هم پیشروی در این عرصه داشته باشند.

وی ادامه داد: امیدوارم در این نبرد و جهاد بزرگ خداوند به شما توفیق دهد، از سلاح‌های روز استفاده کنید و بتوانید صدای خود را به جهان برسانید.

هجوم دشمن به موضوع زن و خانواده

سال گذشته آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهور اظهار کرد: زنان و بانوان باید احساس کنند که در جامعه مورد پشتیبانی و حمایت هستند.

وی با اشاره به جایگاه رفیع بانوان در جامعه افزود: مسئله مهم امروز جامعه ما زن و خانواده است، تکرار این سخن که باید مشکلات زنان و خانواده رفع شود مشکلی را حل نمی‌کند و باید در این راستا اقدامات عملی انجام شود.

رئیس جمهور مهم‌ترین نهاد در جامعه را نهاد خانواده دانست و خاطرنشان کرد: موضوع زن و خانواده یکی از بخش‌هایی است که دشمن به آن هجوم آورده و ما نیز در مقابل باید با پیش‌بینی و پیشگیری از مخاطرات این حوزه، از کیان خانواده مراقبت کنیم.

کد خبر 662573

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.