مکان‌های ناایمن باید به شهروندان تهرانی معرفی شود

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: سالانه تلاش می‌شود که گسل‌ها را شناسایی و مردم را از وجود آنها آگاه می‌کنیم تا ساخت‌وساز در این مکان‌ها انجام نشود، در حالی که معرفی مکان‌های نا ایمن به مردم که اقدامی بی‌هزینه است نیز بسیار حائز اهمیت است.

به گزارش احمد صادقی امروز_ یک‌شنبه سی‌ویکم اردیبهشت ماه_ در یکصدوچهل‌وهشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران، طی تذکری اظهار کرد: هر روز شاهد حوادث تلخی هستیم که بعضی از این حوادث طبیعی و بعضی دیگر انسان‌ساز است، در حالی که بر اساس مطالعات انجام شده زلزله، سیل و آتش‌سوزی به ترتیب جزو مخاطرات ابتدایی شهر تهران به‌شمار می‌رود.

وی افزود: سالانه تلاش می‌شود که گسل‌ها را شناسایی و مردم را از وجود آنها آگاه می‌کنیم تا ساخت‌وساز در این مکان‌ها انجام نشود، در حالی که معرفی مکان‌های نا ایمن به مردم که اقدامی بی‌هزینه است نیز بسیار حائز اهمیت است.

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: موضوع دیگر بحث زیر ساخت‌های مدیریت بحران است؛ روز گذشته جلسه‌ای در راستای طرح رصد با رئیس سازمان ورزش داشتیم که تصمیم‌های خوبی درباره بحث منطقه ۲۰ گرفته شد.

مهدی چمران، رئیس شورای اسلامی شهر تهران نیز در واکنش به تذکر احمد صادقی گفت: اگر معاونان شهردار و رؤسای سازمان‌های مذکور برای ایمنی ساختمان‌ها اقدام سازنده انجام ندهند، خودمان وارد عمل می‌شویم.

کد خبر 662559

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.