مهلت ثبت‌نام در مسابقات «مدهامتان» ۲۰ روز افزایش پیدا کرد

مدیر ستاد کانون‌های مساجد استان زنجان با اشاره به برگزاری شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان گفت: پیش از این مهلت ثبت‌نام در مسابقات «مدهامتان» تا آخر خردادماه اعلام شده بود که برای بهره‌مندی بیشتر فعالان قرآنی، مهلت ثبت‌نام تا بیستم تیرماه تمدید شد.

به گزارش ایمنا، محسن اسلامی اظهار کرد: شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان در استان زنجان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه امسال مسابقات قرآنی مدهامتان در ۱۰ رشته برگزار می‌شود، افزود: این دوره از مسابقات در سه رده سنی کودکان (زیر هفت سال)، نوجوانان (هفت تا ۱۶ سال) و جوانان (۱۷ تا ۳۰ سال) برگزار می‌شود.

مدیر ستاد کانون‌های مساجد استان زنجان با بیان اینکه ثبت‌نام در این مسابقات از طریق وبگاه مسابقات انجام می‌شود، افزود: به علت اینترنتی بودن فرایند ثبت‌نام، در حال حاضر آمار دقیقی از شرکت‌کنندگان وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه بارگذاری آثار از طریق سامانه بچه‌های مساجد از هفته چهارم فروردین ماه آغاز شده است، اضافه کرد: پیش از این مهلت شرکت در ثبت‌نام تا آخر خردادماه اعلام شده بود که برای بهره‌مندی بیشتر فعالان قرآنی مهلت ثبت‌نام تا بیستم تیرماه تمدید شد.

اسلامی با بیان اینکه شرکت در مسابقات غیرحضوری از هفته اول خرداد و داوری آثار از هفته دوم خرداد آغاز می‌شود، تصریح کرد: خوشبختانه هر سال سطح مسابقات در استان افزایش پیدا می‌کند و هر سال شاهد ارتقای سطح معلومات شرکت‌کنندگان هستیم.

وی با بیان اینکه برگزیدگان مسابقات استانی به مرحله کشوری راه پیدا خواهند کرد، گفت: خوشبختانه با توجه به اقدامات مثبتی که در حوزه آموزش قرآن در استان زنجان وجود دارد، هر سال شاهد درخشش نوجوانان و جوانان در این رویداد مهم قرآنی هستیم.

مدیر ستاد کانون‌های مساجد استان زنجان افزود: سال گذشته نیز سه تن از برگزیدگان مرحله استانی مسابقات قرآنی مدهامتان به نام‌های مهدی کردلو در رشته قرائت تحقیق، یحیی داداشی در رشته اذان و فاطمه بازرگان به مسابقات قرآنی کشوری در شیراز اعزام شدند و حضور قابل قبولی داشتند.

وی با تأکید بر همکاری دستگاه‌های مرتبط در برگزاری این مسابقات و سایر رویدادهای قرآنی افزود: محور برگزاری این مسابقات گسترش فعالیت‌های فرهنگی قرآنی، به‌کارگیری آموزه‌ها و مفاهیم قرآنی در زندگی فردی و اجتماعی است.

اسلامی افزود: برگزاری مسابقات مدهامتان کار ارزشمند کانون‌های مساجد است و قرآن را از مهجوریت خارج و به اعتلای فرهنگ آن کمک خواهد کرد.

کد خبر 662544

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.