شهرداران مناطق تهران روبه‌روی ساختمان‌های ناایمن مانع بگذارند

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به آتش‌سوزی روز گذشته انبار موتورسیکلت در میدان رازی این شهر گفت: از شهرداران مناطق درخواست می‌کنم روبه‌روی ساختمان‌هایی که اخطار دریافت می‌کنند و به آن توجه نمی‌کنند، مانع قرار دهند تا امکان تردد و استفاده از آن وجود نداشته باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی چمران امروز _یکشنبه سی‌ویکم اردیبهشت‌ماه_ در یکصدوسی‌وهشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران ضمن تبریک فرارسیدن روز دختر اظهار کرد: امروز روز اهدای عضو است، به‌طور حتم اهدای عضو اهدای زندگی است، لذا به علت اهمیت اهدای عضو از علیرضا زالی، رئیس دانشگاه شهید بهشتی دعوت شد که در جلسه رسمی شورای اسلامی پایتخت حضور داشته باشند.

وی با افزود: یکم خرداد، سالروز بزرگداشت فیلسوف بزرگ اسلام محمد صدرالدین قوام شیرازی، ملاصدرا و روز بهینه‌سازی مصرف و بهره‌وری است که اهمیت بسیاری دارد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به آتش‌سوزی روز گذشته انبار موتورسیکلت در میدان رازی این شهر تصریح کرد: سازمان آتش‌نشانی پنج مرتبه به متولیان این ساختمان اخطار داده بود اما هربار به این اخطارها بی‌توجهی شد، لذا معاون دادستان تهران اعلام کرد که هزینه‌های آتش‌سوزی را باید خود بپردازند؛ به اعتقاد ما نیز مقصر هستند و باید جریمه آن را پرداخت کنند.

وی با تاکید بر اینکه برای ادامه فعالیت‌ها در ساختمان‌های ناایمن باید مانع گذاشته شود تا از آن استفاده نشود، گفت: از شهرداران مناطق درخواست می‌کنم روبه‌روی ساختمان‌هایی که اخطار دریافت می‌کنند و توجه نمی‌کنند، مانع قرار دهند تا امکان تردد و استفاده از آن وجود نداشته باشد.

کد خبر 662515

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.