اجرای بیش از ۴۰ برنامه ویژه دهه کرامت در منطقه ۱۵ اصفهان

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان گفت: در دهه کرامت بیش از ۴۰ عنوان برنامه فرهنگی، مذهبی، اجتماعی و ورزشی با مشارکت کانون‌های مساجد، پایگاه‌های بسیج و دیگر نهادهای اجتماعی برای این منطقه در نظر گرفته شده است.

هوشنگ نظری‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، ضمن تبریک ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) و روز دختر اظهار کرد: در این دهه بیش از ۴۰ عنوان برنامه فرهنگی، مذهبی، اجتماعی و ورزشی با مشارکت کانون‌های مساجد، پایگاه‌های بسیج و دیگر نهادهای اجتماعی در نظر گرفته شده است.

وی افزود: نخستین برنامه این دهه شب گذشته در جوار مزار پاک شهدای گمنام در بوستان بزرگ کوثر خوراسگان با استقبال کم‌نظیر شهروندان به‌مناسبت میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار شد که ارائه خدمات درمانی و پایش سلامت و همچنین مشاوره تحصیلی و خانواده از نکات مثبت و قابل‌توجه آن بود.

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان تصریح کرد: یکی از پرشورترین برنامه‌های این دهه، تجمع دختران ۹ تا ۱۵ سال با عنوان نغمه معصومانه است که امروز از ساعت ۱۵:۰۰ در گذر فرهنگی پارک کوثر خوراسگان آغاز می‌شود و با جشن روز دختر در پردیس فرهنگی کوثر پایان می‌گیرد.

وی ادامه داد: حفظ پویایی و هویت شهری حاصل نمی‌شود، مگر آنکه توجه به‌مسائل فرهنگی و اجتماعی در طرح‌های جامع فرهنگی و اجتماعی شهری با هم‌اندیشی و هم‌فکری همه دستگاه‌های مسئول صورت‌گیرد.

نظری‌پور خاطرنشان کرد: شهرداری منطقه ۱۵ سعی کرده است ضمن همکاری با نهادهای مختلف فرهنگی، اجتماعی و مذهبی با مشارکت‌های مردمی، سطح‌کیفی و کمی قابل‌ملاحظه‌ای در ارائه برنامه‌های تأثیرگذار فرهنگی در سطح شهر داشته باشد.

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان تاکید کرد: وجه تمایز برنامه‌های امسال نسبت به‌سنوات گذشته، تلاش برای اجرای ویژه برنامه‌های محله‌های مختلف به‌طور متوازن با مشارکت فعالان فرهنگی و مذهبی منطقه بوده است و امیدواریم این همگرایی در آینده نیز تداوم داشته باشد.

کد خبر 662491

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.