موضوعات مرتبط با سازمان آتش‌نشانی و سامانه «اصنو» بررسی شد

قائم‌مقام مدیر شهرسازی الکترونیک شهرداری اصفهان گفت: جلسه بررسی موضوعات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان که مرتبط با سامانه «اصنو» و شهرسازی الکترونیک شهرداری اصفهان بود، در راستای ارتقای آموزش و انتقال ارائه خدمات مناسب‌تر به شهروندان بررسی شد.

به گزارش ایمنا، عباس افرادی اظهار کرد: ارتباط دوسویه شهرسازی الکترونیک با سایر بخش‌های شهرداری، ارتقای آموزش و انتقال ارائه خدمت مطلوب‌تر به شهروندان را به دنبال دارد؛ در این راستا جلسه‌ای با سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان برای بررسی مسائل کاربران آن مجموعه در خصوص سامانه «اصنو» برگزار شد و بخش‌های مختلف این سامانه از جمله دیتابیس، مسائل فنی، مستندات تهیه، چالش‌های تسری سامانه و دیگر موضوعات فنی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی افزود: در این جلسه فرایندهای جاری در شهرسازی الکترونیک و اقدامات صورت گرفته در خصوص سازمان آتش‌نشانی مورد بررسی و تعامل دو طرف قرار گرفت تا اقدامات مناسب‌تری در راستای تسریع و سهولت در پاسخگویی استعلامات این سازمان انجام شود.

قائم‌مقام مدیر شهرسازی الکترونیک شهرداری اصفهان تصریح کرد: با توجه به ارتقای سطح تکنولوژی و تغییر در نیازهای جامعه، حرکت به سوی بهبود و ارتقای سطح خدمات شهرسازی ارائه شده به شهروندان اجتناب‌ناپذیر است و سازمان آتش‌نشانی نیز به‌طور جدی پیگیر گسترش فرآیندهای غیرحضوری بوده است تا بتواند سطح کیفی خدمات را افزایش دهد.

افرادی اظهار کرد: برگزاری سلسله جلسات همفکری و هماهنگی در امور خدمت به شهروندان، می‌تواند در راستای بهبود پاسخ‌دهی به شهروندان جهت تسریع در زمان و صدور استعلام و افزایش سطح رضایتمندی آنها مؤثر باشد.

وی خاطرنشان کرد: در این جلسه مسائل فنی سازمان آتش‌نشانی به خوبی بررسی و موجب تنظیم صورتجلسه‌ای شد که به شرکت پیمانکار برای پیاده‌سازی در سامانه اصنو ابلاغ و مقرر شد تعدادی از کاربران مناطق با سازمان آتش‌نشانی، آموزش‌های بیشتری را دریافت کنند تا مشکلات مرتبط کاهش پیدا کند.

کد خبر 662481

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.