نماینده جوان دانشگاه صنعتی اصفهان برگزیده طرح «دکتر کاظم آشتیانی» شد

حسین خسروشاهی به عنوان عضو هیئت علمی برگزیده طرح ملی توسعه فعالیت‌های استادیاران جوان «دکتر کاظم آشتیانی» انتخاب شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط‌عمومی دانشگاه صنعتی اصفهان، حسین خسروشاهی، استادیار جوان دانشکده مهندسی صنایع و سیستم‌ها در دانشگاه صنعتی اصفهان به عنوان عضو هیئت علمی برگزیده طرح ملی توسعه فعالیت‌های استادیاران جوان «دکتر کاظم آشتیانی» انتخاب شد.

این طرح هر ساله توسط بنیاد ملی نخبگان به منظور ارتقای توانمندی‌ها و توسعه فعالیت‌های استادیاران جوان دانشگاه‌ها و مؤسسه‌های علمی کشور با هدف ارتقای توانمندی‌ها و توسعه فعالیت‌های استادیاران جوان دانشگاه‌ها و مؤسسه‌های علمی کشور و حل مسائل کشور، برگزار می‌شود.

خسروشاهی از فروردین ۱۴۰۲ به مدت سه سال از اعتبار پژوهشی، اعتبار تجهیزات، اعتبار حمایت از مسئولیت‌های اجتماعی در راستای حل چالش‌ها و مسائل علمی پژوهشی جامعه به ارزش یک میلیارد ریال و تسهیلات فرهنگی-رفاهی بنیاد ملی نخبگان کشور بهره‌مند می‌شود.

این طرح در راستای بند (۱) ماده ۳ اساسنامه بنیاد ملی نخبگان و اقدام‌های ملی ۲-۱-۲ و ۳-۱-۲ سند راهبردی کشور در امور نخبگان همچنین اجرایی‌سازی بند "ب -۴" از ماده ۴ آئین‌نامه شناسایی و پشتیبانی از دانش‌آموختگان برترِ دانشگاهی اجرا شده است که به پاس خدمات علمی سعید کاظمی‌آشتیانی، با عنوان "طرح دکتر کاظمی آشتیانی" نام‌گذاری شده است.

خسروشاهی، استادیار جوان دانشگاه صنعتی اصفهان و دکترای مهندسی صنایع از دانشگاه صنعتی اصفهان است. وی دوره پسادکتری خود را در دانشگاه مک‌مستر کانادا و دوره فرصت مطالعاتی را در دانشگاه واترلوی کانادا گذرانده است.

خسروشاهی از رساله دکترای خود با عنوان رویکرد نظریه بازی برای بررسی مسئولیت‌پذیری اجتماعی شرکت در زنجیره تأمین پایدار با در نظر گرفتن شفافیت با راهنمایی سیدرضا حجازی و مرتضی راستی‌برزکی در سال ۱۳۹۸ دفاع کرده است.

وی پیش از این جایزه شهید دکتر شهریاری از سوی بنیاد ملی نخبگان در سال ۱۳۹۹ را نیز کسب کرده است. رتبه اول در میان فارغ‌التحصیلان دکتری دانشکده مهندسی صنایع دانشگاه صنعتی اصفهان در سال ۱۳۹۸، بورس فرصت تحقیقاتی حین دکتری و بنیاد ملی نخبگان ایران در سال ۱۳۹۷ از دیگر افتخارات علمی خسروشاهی است.

کد خبر 662466

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.