پل شریعتی تعریض و ایمن‌سازی می‌شود

مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان گفت: پل شریعتی در محدوده بلوار معلم و خروجی شهر اصفهان در بعضی ساعات با ترافیک سنگینی مواجه است، لذا با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، تعریض و ایمن‌سازی پل را در دستور کار قرار دادیم و ردیف بودجه خوبی نیز برای آن در نظر گرفته شده است.

مهدی سلطان‌آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، ضمن گرامیداشت فرارسیدن دهه کرامت و روز دختر اظهار کرد: پروژه‌های خوبی برای منطقه هفت شهرداری اصفهان در سال ۱۴۰۲ تعریف شده است که امیدوارم بتوانیم تمام آنها را اجرایی کنیم و در اختیار شهروندان قرار دهیم.

وی با بیان اینکه یکی از مشکلات منطقه هفت شوری آب به ویژه در قسمت شمال منطقه است، افزود: این مشکل در منطقه منجر شده تا شهرداری نتواند خدمات خوبی در حوزه فضای سبز، گل‌آرایی و سبزینگی انجام دهد، لذا برای رفع این مشکل، پروژه تصفیه‌خانه شمال با بالغ بر ۷۸ میلیارد تومان اعتبار از ردیف‌های اعتباری شهرداری مرکزی در نظر گرفته شده است.

مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان تصریح کرد: پروژه تصفیه‌خانه شمال دو قسمت دارد که بخشی از آن توسط شرکت دانش‌بنیان در حال احداث است و امیدواریم تا پنج ماه آینده این پروژه به نتیجه برسد و در صورتی که مشکل شوری آب با اجرای این پروژه در منطقه هفت رفع شود، سبزینگی و فضای سبز منطقه بهبود پیدا خواهد کرد.

وی ادامه داد: از دیگر پروژه‌های مهم این منطقه، احداث دو فرهنگسرا، مرکز تفریحی و ورزشی در باغ فدک و فرهنگسرای شاهنامه در خیابان گلستان است که اقدامات عمرانی آن به پایان رسیده است و تلاش می‌کنیم تا در این ماه تجهیز آن را انجام دهیم تا در فصل تابستان که اوج فعالیت‌های فرهنگی است، در اختیار شهروندان قرار گیرد.

سلطان‌آقایی با اشاره اینکه فرهنگسرای شاهنامه و مجموعه فرهنگی، تفریحی و ورزشی فدک اوایل تیرماه در منطقه هفت اصفهان راه‌اندازی خواهد شد، گفت: پارک باقوشخانه از پارک‌های اصیل و قدیمی این منطقه محسوب می‌شود و با توجه به اینکه کتابخانه وسط این پارک تحویل شهرداری شده است، امیدواریم بتوانیم بهینه‌سازی خوبی در محوطه پارک و مرمت کتابخانه داشته باشیم تا به عنوان یک مرکز فرهنگی در اختیار شهروندان این منطقه قرار گیرد.

۴ اقدام اساسی در پارک باقوشخانه اصفهان

مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان با بیان اینکه در پارک باقوشخانه چهار اقدام اساسی باید در نهایت تا پایان سال آینده انجام شود، خاطرنشان کرد: نوسازی و بهسازی پیاده‌روهای پارک باقوشخانه در دستور کار شهرداری است، همچنین آزادسازی فضای پشت این پارک است که بخشی از آن می‌تواند خلأ کمبود فضاهای تفریحی و بازی کودکان را تأمین کند؛ در حال حاضر بخش زیادی از آزادسازی‌های این بخش انجام شده است و مابقی را تلاش می‌کنیم در سال‌جاری به اتمام برسانیم.

وی با بیان اینکه مرمت و زیباسازی فضای زیرگذر کنار پارک باقوشخانه که منطقه هفت و ۱۰ شهرداری را به یکدیگر متصل می‌کند، در سال‌جاری انجام شود، گفت: در خیابان ۲۲ بهمن که از خیابان‌های مهم این منطقه به شمار می‌رود، دو طرفه شدن آن انجام خواهد شد تا ترددها از دو لاین اطراف مادی ۲۲ بهمن انجام شود.

سلطان‌آقایی با اشاره به پروژه‌های محله‌محور در این منطقه ادامه داد: خیابان ۱۵ خرداد که دارای شرایط خاصی در این منطقه بوده و طی این سال‌ها هیچ اتفاقی برای آن نیفتاده است، امسال پیاده روسازی آن را آغاز خواهیم کرد و برای بازگشایی گلوگاه‌های آن در حال رایزنی هستیم تا آزادسازی این خیابان انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته اتفاق‌های خوبی همچون احداث بازارچه و مسجد در باغ فدک رقم خورد که پروژه‌های تکمیلی آن در حال انجام است، امسال فاز دوم دریاچه فدک انجام می‌شود و در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان گفت: پل شریعتی در محدوده بلوار معلم و خروجی شهر اصفهان در بعضی ساعات با ترافیک سنگینی مواجه است، لذا با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، تعریض و ایمن‌سازی پل را در دستور کار قرار دادیم و ردیف بودجه خوبی نیز برای آن در نظر گرفته شده است.

کد خبر 662410

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.