پرفروش‌های نشر کرگدن اعلام شد

پرفروش‌ترین کتاب‌های نشر کرگدن در سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران اعلام شد.

به گزارش ایمنا، کتاب‌های پرفروش نشر کرگدن در سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران اعلام شد. فهرست این آثار به این شرح زیر است:

«درآمدی تاریخی به نظریه تکامل» از سری مجموعه «مطالعات تکامل» نوشته جان اسکاتنی با ترجمه محمدرضا توکلی صابری است. این کتاب در ۱۹۲ صفحه و به قیمت ۹۵ هزارتومان عرضه شد.

«فیزیک و فلسفه» نوشته علیرضا مصوری است و در مجموعه «مطالعات علم و فناوری» قرار دارد. این کتاب در ۱۱۸ صفحه و قیمت ۸۵ هزار تومان عرضه شد.

«تاریخ زنان فیلسوف معاصر» توسط مری آلن وایت نوشته شده و مریم نصراصفهانی آن را ترجمه کرده است. کتاب «تاریخ زنان فیلسوف معاصر» در ۴۵۶ صفحه و به قیمت ۲۰۰ هزار تومان در غرفه کرگدن عرضه شد.

«در باب حرف مفت» دیگر کتاب پرفروش نشر کرگدن توسط هری فرانکفورت نوشته شده و محسن کرمی آن را ترجمه کرده است. در این کتاب همچنین جستاری از مصطفی ملکیان نیز آمده است. این کتاب از مجموعه «فکر و زندگی» در ۹۶ صفحه و به قیمت ۶۰ هزار تومان ارائه شد.

«هنر هشیارانه زیستن» کتاب پرفروش نشر کرگدن به قلم ناتانیل برندن و ترجمه کورش کامیاب است. این کتاب در مجموعه خوب زیستن قرار گرفته و در ۲۷۶ صفحه و به قیمت ۱۵۰ هزار تومان عرضه شد.

«اعتمادبه‌نفس» به روایت الن دوباتن توسط صفورا رهبری ترجمه شده است. این کتاب در مجموعه خوب زیستن قرار گرفته و در ۱۱۲ صفحه و به قیمت ۶۵ هزار تومان منتشر شده است.

«مُخنویس» یادداشت‌های یک پزشک اعصاب درباره جهان انسان است که رضا ابوتراب آن را نوشته است. این کتاب در ۳۵۲ صفحه و به قیمت ۱۵۰ هزار تومان به چاپ رسید.‌

«سرگذشت فلسفه غرب» به روایت مدرسه دوباتن و ترجمه میثم محمدامینی در ۳۰۸ صفحه و به قیمت ۱۴۰ هزار تومان منتشر شده است.

«روش‌های مدرن تفسیر متون مقدس» توسط فاطمه توفیقی نوشته شده و در ۴۰۰ صفحه و به قیمت ۱۷۰ هزار تومان در غرفه کرگدن عرضه شد.

«بازی‌هایی برای فکر کردن» دیگر کتاب پرفروش نشر کرگدن در نمایشگاه کتاب است. این کتاب توسط رابرت فیشر نوشته شده و مبینا شاهری‌لنگرودی آن را ترجمه کرده است. کتاب «بازی‌هایی برای فکر کردن» در مجموعه فلسفه برای کودکان قرار گرفته و در ۲۶۴ صفحه و به قیمت ۱۸۰ هزارتومان عرضه شد.

کد خبر 662369

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.