مدیریت شهری خود را برای پاسخگویی به نیازهای بانوان موظف می‌داند

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: مجموعه مدیریت شهری خود را موظف به پاسخگویی به نیازهای حضور بانوان در جامعه می‌داند و اعتبارات خوبی در سال جاری به این منظور پیش‌بینی کرده است.

محمد نورصالحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با تاکید بر لزوم بهره‌گیری از مشارکت مردم و زمین‌های شهرداری برای گسترش بازارهای روز کوثر اظهار کرد: قصد آسیب‌رساندن به کاسبان محله‌های شهر را نداریم اما در بعضی نقاط با توجه به تقاضای زیاد و امکانات موجود، نیاز به گسترش بازارهای روز کوثر است.

وی افزود: در بعضی مناطق شهر، شهروندان اقدام به راه‌اندازی بازارچه‌های محلی کرده‌اند، لذا باید بازارچه‌هایی که عملکرد خوبی دارند، شناسایی و از ظرفیت آن‌ها برای افزایش بازارچه در مناطق مختلف استفاده شود.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اهمیت پرداخت حقوق و بیمه کارکنان بازارهای روز کوثر گفت: در شرایط اقتصادی کنونی، لازم است به حقوق کارکنان بازارهای کوثر که بیشتر آن‌ها از قشر بانوان هستند و به‌صورت یک‌سره در محل کار حضور دارند، توجه ویژه‌ای شود.

وی ضمن قدردانی از اقدام مؤثر و مؤدبانه یکی از کارکنان بازارهای کوثر در برخورد با فرد قانون‌شکن و با اشاره به بخشنامه‌های ابلاغی به تمام واحدهای صنفی، اداری، اجرایی و تجاری در خصوص مسئله حجاب مراجعان بازارهای کوثر و مراکز شهرداری یادآور شد: علاوه بر اینکه این مراقبت از سمت کارکنان بازارهای کوثر به‌خوبی انجام گرفته است، مردم و مراجعه‌کنندگان بازارهای کوثر نیز این مسئله را رعایت می‌کنند.

نورصالحی با اشاره به برنامه‌های شهرداری به‌مناسبت روز دختر خاطرنشان کرد: رایگان‌شدن مراکز تفریحی شهرداری و تجلیل از دختران شایسته و نمونه در جلسه علنی شورا از جمله برنامه‌هایی است که برای سالروز تولد حضرت معصومه (س) در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: مجموعه مدیریت شهری خود را موظف به پاسخگویی به نیازهای حضور بانوان در جامعه می‌داند و اعتبارات خوبی در سال‌جاری به این منظور پیش‌بینی کرده است.

کد خبر 662361

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.