لزوم ارائه تسهیلات برای استفاده از شبکه‌های نوین آبیاری در چهارمحال‌وبختیاری

رئیس شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری گفت: اختصاص تسهیلات مورد نیاز برای تجهیز زمین‌های کشاورزی شهرستان‌ها به شبکه‌های نوین آبیاری از مطالبه‌های جدی مردم است.

به‌گزارش خبرنگار ایمنا، سیاوش سلیمانی امروز _شنبه سی‌ام اردیبهشت‌ماه_ در نشست بررسی مشکلات شهرهای استان چهارمحال‌وبختیاری اظهار کرد: تکمیل و بهره‌برداری از جاده این استان به خوزستان از مسیر فارسان-بازفت-مسجدسلیمان از مهم‌ترین خواسته‌های مردم این استان به‌شمار می‌رود.

وی افزود: اختصاص تسهیلات مورد نیاز برای تجهیز زمین‌های کشاورزی شهرستان‌ها به شبکه‌های نوین آبیاری از مطالبه‌های جدی مردم است.

رئیس شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به ظرفیت‌های خاص این استان در حوزه گردشگری تصریح کرد: انتظار می‌رود توسعه زیرساخت‌های این حوزه با هدف جذب سرمایه‌گذاران به‌منظور سرمایه‌گذاری، اشتغال‌زایی، کاهش نرخ بیکاری، بهبود وضعیت معیشت مردم و جلوگیری از مهاجرت‌های بی‌رویه در دستور کار قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه شوراهای اسلامی نهادی مردمی و از ارکان تصمیم‌گیری هستند و باید به جایگاه واقعی خود دست پیدا کنند، ادامه داد: شاید انتقادهایی به شوراهای اسلامی از سوی مردم وارد شود اما باید تحمل کرد، چراکه سرنوشت هیچ قومی تغییر نمی‌کند، مگر آن‌که آن مردم سرنوشت خود را تغییر دهند.

رئیس شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری گفت: تونل گردنه چری در این استان در حال پیشرفت است و اگر با همین روند پیش رود، محور اصلی برای اتصال شرق استان و غرب دشتک خواهد بود و موجب به رونق اقتصادی خواهد شد.

سلیمانی با تاکید بر مشارکت دادن خیران در ساخت مدارس خاطرنشان کرد: مسئولان آموزش‌وپرورش باید خیران و مردم را برای بازسازی، نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان چهارمحال‌وبختیاری تشویق کنند، چراکه سرمایه‌گذاری در مدرسه‌سازی و توسعه فعالیت‌های آموزش و پرورش، موجب توسعه همه‌جانبه کشور می‌شود.

وی ادامه داد: نظام تعلیم و تربیت نظام بخشنامه‌ای و دستورالعملی نیست و باید برای بهبود کیفیت این بخش به نظرات و دیدگاه‌های مدیران مدارس، معلمان و تمام دست‌اندرکاران این بخش احترام گذاشته شود و از ظرفیت آن‌ها استفاده کنیم.

کد خبر 662327

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.