نقش موثر بخش خصوصی در اجرای طرح‌های عمرانی

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان گفت: بخش خصوصی با امکانات و سرمایه‌های انسانی و مالی نقش موثری در اجرای طرح‌های عمرانی دارد.

مسعود حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با تاکید بر اهمیت حضور و مشارکت مردم برای شهرداری و شورای اسلامی شهر اصفهان، درباره فرایند مشارکت بخش خصوصی اظهار کرد: جذب مشارکت‌کننده برای اجرای طرح‌های عمرانی، ورزشی و فرهنگی از جمله اهداف سازمان سرمایه‎‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان است.

وی با بیان این که تمام طرح‌ها و پروژه‌های سازمان‌ها و مناطق شهری که مرتبط با موضوع فعالیت سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌ها است، برای سازمان ارسال می‌شود، افزود: این طرح‌ها را مورد بررسی قرار می‌دهیم و ابعاد مختلف فرهنگی، اقتصادی و اجرایی آن‌ها را بررسی و از طریق فراخوان نسبت به شناسایی و جذب سرمایه‌گذار مرتبط با موضوع اقدام می‌کنیم.

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان با اشاره به اهمیت نقش بخش خصوصی در راستای تکمیل طرح‌های عمرانی تصریح کرد: بخش خصوصی با امکانات و سرمایه‌های انسانی و مالی نقش مؤثری در اجرای طرح‌های عمرانی دارد.

وی با بیان اینکه فعالیت‌های سازمان سرمایه‌گذاری منحصر به موضوعات عمرانی و قراردادهای ساختمانی نیست، خاطرنشان کرد: افراد حقیقی و حقوقی می‌توانند مرتبط با تخصص خود سازمان را همراهی کنند و در راستای اجرای طرح‌های مشارکتی شهرداری مثمر باشند.

حیدری با تاکید بر بهره‌گیری از ظرفیت سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی در اجرای طرح‌ها و پروژه‌ها گفت: امیدواریم در اصفهان شاهد اجرای طرح‌های بیشتری در حوزه سرمایه‌گذاری باشیم.

کد خبر 662320

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.