نخاله‌های انباشته شده در آرامستان فلک‌الدین جمع‌آوری شد

عملیات پاکسازی و جمع‌آوری نخاله‌های ساختمانی جنب قبرستان فلک‌الدین به همت سازمان آرامستان‌ها، معاونت خدمات شهری، سازمان فضای سبز و همکاری شهرداری‌های مناطق یک و دو انجام شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، وضعیت نامناسب آرامستان فلک‌الدین انباشت نخاله‌ها، کیفیت نامناسب مسیر و نبود فضایی برای پارک خودروها گلایه شهروندان خرم‌آبادی را در پی داشته است و افرادی که به این آرامستان مراجعه می‌کنند با چهره نامطلوبی روبه‌رو می‌شوند. فلک‌الدین پس از خزر و صالحین دومین آرامستان بزرگ شهر خرم‌آباد در شمال شهر است. پس از انتشار فیلمی در فضای مجازی مبنی بر انتقاد یکی از شهروندان از انباشت نخاله‌ها در آرامستان فلک‌الدین، خبرنگار ایمنا پیگیر این مسئله از مسئولان شد.

مهرداد علی‌پناه، رئیس سازمان آرامستان‌های شهرداری خرم‌آباد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در این کلیپ نخاله‌های ساختمانی با حجم زیادی در کنار قبرستان فلک‌الدین انباشته شده که چهره نازیبایی را به وجود آورده و این مسئله بسیار نگران‌کننده است.

وی با تاکید بر اینکه لازم است در این زمینه فرهنگ‌سازی انجام شود، افزود: رهاسازی نخاله و زباله در نزدیکی محل زندگی شهروندان و مکان‌های مورد استفاده آنها اقدام پسندیده‌ای نیست؛ لذا از شهروندان انتظار داریم نخاله‌های ساختمانی و زباله‌های خود را در مکانی که شهرداری خرم‌آباد در منطقه کمالوند تعبیه کرده است، تخلیه کنند.

رئیس سازمان آرامستان‌های شهرداری خرم‌آباد خاطرنشان کرد: حدود ۱۷ روز است در سازمان آرامستان‌ها در حال خدمتگزاری هستم و با پیگیری‌هایی که از طریق شهرداری منطقه دو و معاونت خدمات شهری شهرداری انجام دادیم، دیروز بخش زیادی از نخاله‌های ساختمانی جمع‌آوری شد.

علی‌پناه اضافه کرد: نخاله‌های قبرستان فلک‌الدین بارگیری خواهد شد و به مکان‌هایی که شهرداری ایجاد کرده است انتقال داده می‌شود و این مکان پاکسازی خواهد شد.

وی با بیان اینکه برای پاکسازی این منطقه نیاز به تجهیزات ویژه از جمله کمپرسی است، تصریح کرد: چنانچه تجهیزات در اختیار ما قرار گیرد این مشکل رفع خواهد شد، با توجه به اینکه اعضای شورای اسلامی شهر برنامه‌محور هستند و تاکید آنها بر رفع مشکلات بر اساس برنامه است، ما نیز در سازمان آرامستان‌ها با برنامه پیش خواهیم رفت.

رئیس سازمان آرامستان‌های شهرداری خرم‌آباد گفت: با توجه به اینکه سازمان آرامستان‌ها با مشکلات زیادی روبه‌رو است از مسئولان به‌ویژه استاندار لرستان و معاونت عمرانی شهرداری انتظار می‌رود با تعامل با این سازمان در راستای رفع مشکلات گام بردارند.

کد خبر 662318

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.