عصرانه خبری شهرهای ایران در ۳۰ اردیبهشت‌ماه

در این بسته خبری از اجرای پروژه فاضلاب آستارا نیازمند ۱۰ هزار میلیارد ریال اعتبار تا فرصت‌دهی شهرداری بندرعباس برای تبدیل آرای تخریب به جریمه و برخورد با متخلفان برای صیانت از حریم شهر تهران را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

شهرداری شهرکرد به دنبال تدوین طرح جامع پسماند است

محمدحسین واحدیان، شهردار شهرکرد گفت: طرح جامع پسماند شهرکرد با پهنه شهرستانی تهیه، تدوین و اجرایی می‌شود و نگاه قانون در سطح ملی به بخش پسماند به‌صورت منطقه‌ای است.

پروژه فاضلاب نیازمند بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال اعتبار

میثم الوان‌پور، شهردار آستارا خاطرنشان کرد: رسیدگی به مساله فاضلاب شهری وظیفه اصلی این مجموعه نیست البته نه اینکه چشمانمان را ببندیم و موضوع را نبینیم ولی وظیفه ذاتی شهرداری هدایت آب‌های سطحی مانند آب باران، برف و برخی آب‌هایی است که در سطح شهر جاری می‌شود.

فرصت‌دهی شهرداری بندرعباس برای تبدیل آرا تخریب به جریمه

جعفر بهاری میمندی، قائم مقام شهردار بندرعباس گفت: با توجه به قوانین جدید بودجه‌ای، امکان تبدیل برخی آرا تخریب صادره از کمیسیون ماده صد به جریمه نقدی فراهم شده است.

بهسازی مسیر دسترسی به تپه نورالشهدای شهرکرد

بهزاد ترابیان، رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری شهرکرد در خصوص پروژه بهسازی مسیر دسترسی به تپه نورالشهدای شهرکرد، اظهار کرد: آسفالت، جدول‌کشی، فنداسیون‌های مربوط به پایه‌های برق این مسیر انجام شده است و عملیات تکمیلی نیز ظرف ۲۰ روز آینده آغاز و در نهایت تا دو ماه آینده این مسیر در سنگ‌کاری دیواره‌ها، روشنایی و سنگ فرش به‌طور کامل تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد.

آسفالت‌ریزی ۲۰ هزار متر مربع از معابر اردستان

معین مهدانیان، شهردار اردستان گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده بیش از ۲۰ هزار متر از معابر شهرک‌های اردستان زیرسازی و آسفالت جدید می‌شود.

برخورد با متخلفان برای صیانت از حریم شهر تهران

حمیدرضا صارمی، معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران در نودمین جلسه کمیته فنی حریم شهر تهران گفت: رویکرد اصلی مدیریت شهری صیانت از حریم شهر تهران و برخورد با افرادی است که با استفاده از روابط ناسالم، و سو استفاده از شرایط مرتکب تخلفات ساخت و ساز غیر مجاز در حریم شده‌اند.

اجرای طرح "تونل نوری‌" در مجموعه تاریخی و تفریحی ائل‌گولی

سیامک آسیایی، سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز از اجرای طرح زیبای "تونل نوری" در مجموعه تاریخی و تفریحی ائل‌گولی خبر داد.

کد خبر 662307

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.