فرآیند پایش اطلاعات متقاضیان خرید خودرو آغاز شد

مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو گفت: پس از پایان مهلت افتتاح حساب وکالتی، فرایند پایش و ارسال اطلاعات متقاضیان از بانک‌ها به سامانه یکپارچه آغاز شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از صداوسیما، مهدی تقدسی اظهار کرد: با توجه به زمانبندی اعلام شده، با اتمام مهلت افتتاح حساب وکالتی _بیستم تا بیست‌ونهم اردیبهشت‌ماه_ کار پایش اطلاعات افراد متقاضی به منظور واریز ١٠٠ میلیون تومان و مسدود کردن آن و سپس ارسال اطلاعات متقاضیان از بانک‌ها به سامانه آغاز شد.

وی افزود: بر اساس اطلاعات رسیده به سامانه تخصیص یکپارچه خودروها، وبگاه سامانه از سوم تا دهم خردادماه برای ثبت پنج درخواست متقاضیان خرید خودرو فعال خواهد شد.

مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو افزود: فقط متقاضیان واجد شرایط که اطلاعات آن‌ها از سوی بانک‌ها به سامانه ارسال شود، می‌توانند از سوم تا دهم خردادماه برای ثبت‌نام اولیه به منظور تشکیل فهرست نوبت‌دهی در سامانه به آدرس esalecar.ir اقدام کنند.

تقدسی اضافه کرد: متقاضیان ثبت‌نام در مرحله دوم طرح یکپارچه فروش خودروهای داخلی از بیستم تا بیست‌ونهم اردیبهشت‌ماه فرصت داشتند برای افتتاح حساب وکالتی و واریز وجه اقدام کنند.

کد خبر 662292

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.