اجرای ویژه برنامه‌های شاد به‌مناسبت دهه کرامت در منطقه ۹ اصفهان

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان از برگزاری ویژه برنامه‌های متعدد با هدف نشاط و پویایی میان دختران، ترویج و نهادینه‌کردن سیره اهل‌بیت(ع) و تأثیر آموزه‌های رضوی بر اصلاح سبک زندگی، ایجاد زمینه برای گسترش مشارکت اجتماعی دختران، صیانت از خانواده در دهه کرامت خبر داد.

به گزارش ایمنا، سیدسلمان قاضی‌عسگر با اشاره به ویژه برنامه‌های هفته کرامت در منطقه ۹ شهرداری اصفهان اظهار کرد: شهرداری منطقه، وظیفه خود می‌داند همزمان با اجرای طرح‌های عمرانی و خدماتی، نسبت به برگزاری برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی در سطح منطقه اهتمام جدی دارد و برای شادابی و نشاط مردم برنامه‌های متنوع و متعددی را تدوین و برنامه‌ریزی کند.

وی افزود: جشنی ویژه دختران ۱۲ تا ۱۷ ساله با عنوان «لبخند خدا» به مناسبت روز دختر، همراه با برنامه‌های شاد، مسابقات تفریحی، ورزشی و فرهنگی روز پنجشنبه چهارم خردادماه از ساعت ۱۶ تا ۱۹ در مجتمع فرهنگی و ورزشی امام‌خمینی (ره) اجرا خواهد شد.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: به‌مناسبت ولادت حضرت معصومه (س) جشنی با عنوان «دخترانه‌ترین روز» امروز _شنبه سی‌ام اردیبهشت‌ماه_ از ساعت ۱۶:۳۰ در سالن مدرسه علمیه کوثر برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: به‌مناسبت ولادت امام رضا (ع) نیز جشن بزرگی با عنوان امام رئوف دهم خردادماه از ساعت ۱۹ در مجتمع فرهنگی امام خمینی (ره) ویژه عموم مردم برگزار خواهد شد.

قاضی‌عسگر از جشن دیگری به همین مناسبت با عنوان معین‌الضعفا خبر داد و گفت: این جشن با مشارکت کانون خادم یاران حرم رضوی یازدهم خردادماه از ساعت ۱۹:۰۰ در مدرسه شاهد ظهور واقع در خیابان میرزا طاهر اجرا می‌شود.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان ادامه داد: جُنگ بازی «مادر و دختر» در فرهنگسرای موعود سی‌ام اردیبهشت ماه و جشن ولادت امام رضا (ع) به میزبانی خانه فرهنگ آزادان از دیگر برنامه‌های فرهنگی است که طبق برنامه همزمان با دهه کرامت در سطح منطقه اجرا می‌شود.

وی هدف از برگزاری این ویژه برنامه‌ها را ایجاد نشاط و پویایی میان دختران، ترویج و نهادینه‌کردن سیره امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س)، تأثیر آموزه‌های رضوی بر اصلاح سبک زندگی، ایجاد زمینه برای گسترش مشارکت اجتماعی دختران، صیانت از خانواده و ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی دانست و اضافه کرد: در راستای برنامه‌ریزی‌های فرهنگی منطقه، سه کارگروه تخصصی کودک، نوجوان و بانوان با مسئولیت مدیران مراکز فرهنگی به منظور شناسایی ظرفیت‌ها و رفع نیازهای فرهنگی منطقه تشکیل شده است.

کد خبر 662272

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.