بسترسازی فضای سبز سطح شهر در آستانه فصل تابستان

شهردار قزوین از آماده‌سازی بسترهای فضای سبز سطح شهر خبر داد و گفت: اجرای طرح گل‌کاری تابستانه در بلوارها، لچکی‌ها، میدان‌ها و فضای سبز شهری در مساحت ۱۰ هزار مترمربع در دستور کار قرار دارد.

مهدی صباغی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با توجه به ضرورت روان‌سازی ترافیک و به صفر رساندن اختلالات چراغ راهنما در زمان قطعی برق و افزایش ایمنی تردد، عملیات نصب سامانه سولار در تقاطع‌های میرداماد، شهید سلیمانی و معلم انجام شد.

وی افزود: شهرداری در راستای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان، کاهش تراکم ترافیک و کاهش مصرف برق ادامه عملیات را در دستور کار دارد.

شهردار قزوین از اجرای عملیات لکه‌گیری و روکش آسفالت معابر در ناحیه آزادگان خبر داد و گفت: در راستای جلب رضایت شهروندان و جلوگیری از تخریب آسفالت، عملیات لکه‌گیری و روکش آسفالت در خیابان پژوهش و شهرک عارف انجام شد.

صباغی با اشاره به عملیات احداث نهر روسی در ناحیه دانش افزود: به منظور ارتقای ضریب ایمنی معابر و پیشگیری از بروز حوادث و سهولت در عبور و مرور شهروندان، عملیات احداث نهر روسی در محله ناصرآباد ابتدای خیابان حضرت آیت‌الله خامنه‌ای انجام شد.

وی گفت: به منظور سهولت در تردد شهروندان عملیات لکه‌گیری ترانشه‌های بلوار سعادت و بلوار میرعماد واقع در ناحیه شهید انجام شد.

شهردار قزوین از آماده‌سازی بسترهای فضای سبز جهت گل‌کاری تابستانه خبر داد و خاطرنشان کرد: اجرای طرح گلکاری تابستانه در بلوارها، لچکی‌ها، میدان‌ها و فضای سبز شهری در سطح ۱۰ هزار متر مربع در دستور کار قرار دارد.

صباغی اضافه کرد: عملیات گسترده باغبانی در بوستان‌ها، میدان‌ها و سایر عرصه‌های فضای سبز شهری به منظور حفظ کیفیت فضای سبز، زیبایی و سرسبزی در حال انجام است.

وی ادامه داد: اجرای روکش آسفالت پارکینگ بازارچه کاسپین در ناحیه مینودر واقع در منطقه سه شهرداری قزوین با هدف سهولت در تردد شهروندان انجام شده است.

شهردار قزوین از نصب ست ورزشی پارک ادیب واقع در محله پونک خبر داد و تاکید کرد: احداث پارک و ایجاد فضای سبز محلی نقش بسزایی در ترویج فرهنگ ورزش و ایجاد محیطی با نشاط برای خانواده‌ها دارد که یکی از اولویت‌های شهرداری است.

صباغی از تهیه و نصب نیوجرسی برای تفکیک مسیر جنوب به شمال و بالعکس در محور مواصلاتی قزوین-اسماعیل‌آباد خبر داد و گفت: این عملیات به منظور جلوگیری از تصادفات و ایمنی محورهای مواصلاتی در دست انجام است.

وی از نصب دو پایه چراغ مجهز به هشت پروژکتور در بوستان رز خبر داد و تصریح کرد: عملیا کانیوگذاری کوچه داماد واقع در خیابان شهید انصاری به طول ۳۰ متر با هدف دفع و هدایت آب‌های سطحی و فصلی توسط عوامل اجرایی ناحیه امامزاده حسین (ع) در حال اجرا است.

شهردار قزوین با اشاره به آماده‌سازی اتصال پل امام رضا (ع) به پل شهید ابوترابی تصریح کرد: پس از تثبیت خاک از ابتدای پل امام رضا (ع) به سمت پل شهید ابوترابی، اجرای عملیات قلوه‌ریزی به منظور زهکشی با ۱۵ کامیون حمل مصالح آغاز شد.

صباغی اظهار کرد: به منظور ارتقای کیفیت خدمات‌رسانی به شهروندان و با هدف رفع نواقص عمرانی انهار و کانال‌های منطقه دو، نواقص و مشکلات عمرانی انهار منطقه دو شهرداری قزوین بررسی شده است.

کد خبر 662251

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.