اولویت‌های مدیریت شهری ششم اصفهان، ترویج خدمات غیرحضوری و شفافیت است

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: اولویت‌های دوره ششم مدیریت شهری اصفهان، شفافیت در عرصه‌های مختلف، ترویج خدمات غیرحضوری و الکترونیکی، توجه به مناطق کمتر برخوردار، افزایش زمینه‌های تفریحی و نشاط و اجرای پروژه‌های مختلف حمل‌ونقل عمومی و ترافیکی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد نورصالحی امروز _جمعه بیست‌ونهم اردیبهشت‌ماه_ در دیدار با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر اراک اظهار کرد: هر شهری برای رفع مسائل مردم به راه‌حل‌هایی طی ادوار مختلف رسیده است که به اشتراک گذاشتن این مباحث و راهکارها می‌تواند مایه خیر و برکت و تضمین کننده موفقیت مسیر باشد.

وی ادامه داد: اگر بدانیم که ایده‌ای می‌تواند به شهر اراک کمک کند، بهتر و با کیفیت‌تر می‌توانیم به اشتراک‌گذاری تجربیات خود بپردازیم، در مقابل شهر اصفهان نیز نیازها و مشکلاتی دارد که می‌تواند از طریق تجربیات موفق دیگر شهرها به نتیجه مطلوب برسد.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان در پاسخ به سوالات اعضای شورای اسلامی شهر اراک در زمینه‌های مختلف گفت: سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری اصفهان از حدود ۲۰ سال گذشته تا به امروز طراحی قبور شهدا و گلستان شهدای اصفهان را برعهده داشته است و در این عرصه تنها عمل می‌کند، همچنین در زمینه ورزش، شهرداری اصفهان معاونت ورزشی را زیر مجموعه سازمان فرهنگی و تفریحی و اجتماعی خود دارد، البته در زمینه ورزش همگانی فعالیت متمرکزی داشته است و در عرصه ورزش قهرمانی و باشگاه‌داری ورود نمی‌کند.

وی با بیان اینکه تنها کمک دولت به شهرداری اصفهان در بودجه ۱۴۰۲ در عرصه قطار شهری است که کمتر از هزار میلیارد تومان خواهد بود، افزود: همچنین در بودجه شهرداری، حدود دو هزار میلیارد تومان سهم سرمایه‌گذاری بخش خصوصی قرار داده شده است.

نورصالحی در زمینه خرید پساب برای تأمین آب مورد نیاز فضاهای سبز شهری و نگهداشت آن‌ها تصریح کرد: شهرداری اصفهان از شرکت آب‌وفاضلاب اصفهان هزار لیتر بر ثانیه پساب خریداری کرده و در مزایده این شرکت حضور داشته است اما در حال حاضر حدود ۴۰۰ لیتر از این تعهد را تحویل می‌گیرد.

وی با بیان اینکه برای توزیع مناسب این پساب برای آبیاری فضای سبز شهری، رینگی از شبکه توزیع پساب طراحی و اجرا شده است، چراکه بیشتر چاه‌های شهری خشک شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: شرایط امروز شهر اصفهان با شهر اراک در زمینه‌های مختلف همچون آلایندگی هوا یکسان است.

وی تصریح کرد: اولویت‌های این دوره مدیریت شهری به‌ویژه شورای اسلامی شهر اصفهان، شفافیت در عرصه‌های مختلف، ترویج خدمات غیرحضوری و الکترونیکی، توجه به مناطق کمتر برخوردار، افزایش زمینه‌های تفریحی و نشاط، اجرای پروژه‌های مختلف حمل‌ونقل عمومی و ترافیکی همچون رینگ چهارم ترافیکی شهر اصفهان، تکمیل خط یک مترو و آغاز خط دو مترو و جوان‌سازی ناوگان حمل‌ونقل شهری است.

کد خبر 662170

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.