آیا رامین رضاییان می‌تواند از سپاهان جدا شود؟

رامین رضاییان پس از ناکامی در کسب مقام قهرمانی لیگ برتر همراه سپاهان، در میکسدزون ورزشگاه باهنر کرمان از هواداران این تیم حلالیت طلبید و صحبت‌هایی مطرح کرد که می‌تواند به منزله جدایی وی از سپاهان باشد آن‌هم درحالی‌که یک‌فصل دیگر با زردپوشان قرارداد دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های فوتبال صنعت‌مس کرمان و سپاهان اصفهان روز گذشته _پنج‌شنبه بیست‌وهشتم اردیبهشت‌ماه_ در چارچوب هفته سی‌ام و پایانی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۸:۰۰ همزمان با سایر بازی‌ها در ورزشگاه شهید باهنر کرمان برابر هم صف‌آرایی کردند و سپاهان باوجود پیروزی دو بر یک، به‌علت پیروزی پرسپولیس مقابل نساجی با ۶۵ امتیاز به مقام نایب‌قهرمانی بسنده کرد.

رامین رضائیان پس از پایان لیگ و کسب مقام نایب‌قهرمانی با سپاهان در میکسدزون ورزشگاه شهید باهنر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از هواداران سپاهان که برای من سنگ‌تمام گذاشتند تشکر می‌کنم. اول فصل پیشنهادی از قطر داشتم که قرارداد مالی‌اش قابل مقایسه با اینجا نبود و چند برابر بیشتر بود اما می‌خواستم در سپاهان سنگ‌تمام بگذارم و خیلی چیزها را ثابت کنم.

وی در صحبت‌های خود تلویحاً از سپاهان خداحافظی کرد و افزود: دوست داشتم این تیم قهرمان شود اما شرمنده هواداران سپاهان شدم. اگر بدی از من دیدند، من را ببخشند و حلال کنند. صحبت‌هایم درباره فصلی که گذشت، است. سال بعد بیشتر می‌جنگیم. باید نقطه ضعف‌ها را برطرف کنیم. تیمی که می‌خواهد قهرمان شود باید با همه‌چیز بجنگد.

حال در شرایطی که رامین رضائیان یک‌فصل دیگر با طلایی‌پوشان زاینده‌رود قرارداد دارد اما به‌نظر می‌رسد باتوجه به صحبت‌هایی که مطرح شد، یکی از جداشده‌های سپاهان در تابستان رامین رضائیان باشد. اما باید دید شماره ۹ سپاهان می‌تواند باوجود داشتن قرارداد به‌مدت یک‌فصل دیگر، از این تیم جدا شود یا اینکه بندی در قرارداد وی وجود دارد که مانع از این اتفاق می‌شود.

کد خبر 662159

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.