تدام مبارزه‌ها علیه یهودی‌سازی/ رژیم صهیونیستی مرتکب حماقتی در مسجد الاقصی نشود

رهبران حماس به رژیم صهیونیستی هشدار دادند که مرتکب هیچ‌گونه حماقتی در مسجد الاقصی نشوند.

به گزارش ایمنا، اسماعیل رضوان از رهبران جنبش حماس اظهار کرد: به دشمن هشدار می‌دهیم که هیچ‌گونه حماقتی در مسجد الاقصی مرتکب نشود و ما از نزدیک رویدادهای قدس اشغالی را دنبال می‌کنیم.

وی افزود: از امت اسلامی می‌خواهیم که راهپیمایی‌های گسترده برگزار کنند و پرچم فلسطین را به اهتزاز دربیاورند تا تاکید کنیم که قدس همواره عربی و اسلامی خواهد ماند.

یکی از رهبران جنبش حماس تاکید کرد: مسئولیت کامل هرگونه حماقت و جنایت علیه قدس و مسجد الاقصی و مردم فلسطین برعهده رژیم صهیونیستی است.

وی اضافه کرد: رژیم صهیونیستی شهر قدس را به یک مرکز نظامی تبدیل کرده و به دنبال سلطه بر آن است اما هدف آن‌ها در مقابل مقاومت ملت فلسطین محقق نخواهد شد.

رضوان با تاکید بر اینکه مقاومت همواره سپر و شمشیر حامی قدس و مسجد الاقصی و ملت فلسطین باقی خواهد ماند، خواستار افزایش درگیری و نبرد با دشمن صهیونیستی در کرانه باختری در پاسخ به هتک حرمت قدس و مسجد الاقصی شد.

وی خاطرنشان کرد: راهپیمایی پرچم حق مالکیت خاک ما را دشمن صهیونیستی نمی‌دهد و قدس متعلق به فلسطین و امت اسلامی و عربی است.

حازم قاسم، سخنگوی جنبش حماس گفت: دشمن صهیونیستی جنگ مذهبی خود علیه مقدسات اسلامی را گسترش داده و راهپیمایی پرچم یکی از ابزارهای آن است؛ ملت فلسطین به مبارزات قانونی خود علیه سیاست یهودی سازی ادامه خواهد داد.

گفتنی است، پلیس رژیم صهیونیستی در آستانه برگزاری راهپیمایی تحریک‌آمیز پرچم در شهر قدس به حالت آماده‌باش کامل درآمده و تدابیر امنیتی شدیدی را اتخاذ کرده است.

تحرک جدید صهیونیست‌ها و حمله دوباره به مسجدالاقصی همزمان با راهپیمایی پرچم صورت می‌گیرد که به عنوان بخشی از اقدامات یهودی‌سازی مسجدالاقصی از آن یاد می‌شود؛ در همین راستا نقاط مختلف سرزمین‌های اشغالی شاهد برافراشته شدن پرچم رژیم اشغالگر قدس و پایین آوردن پرچم فلسطین با استفاده از زور است.

منبع: ایرنا

کد خبر 662031

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.