مالک ایرانی، باشگاه اورتون انگلیس را با ۶۰۰ میلیون پوند می‌فروشد

طبق گزارش‌ها، اورتون احتمالاً تا اوایل هفته آینده، به مالکیت جدید سپرده می‌شود و گروه سرمایه‌گذاری ۷۷۷، فرصت دارند تا سهام تافی‌ها را به ارزش ۶۰۰ میلیون پوند (۷۴۸ میلیون دلار) خریداری کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، طبق گزارش رسانه دیلی میل، گروه سرمایه‌گذاری ۷۷۷، که برای خرید سهام باشگاه اورتون، پیشنهاد ارائه کرده، ظاهراً پیشنهادش توسط سران این باشگاه، مورد تأیید قرار گرفته است، و با توجه به اخذ ضمانت‌ها از لیگ‌برتر به وسیله صندوق سرمایه‌گذاری آمریکا، تافی‌ها امیدوارند که روند فروش در سریع‌ترین زمان ممکن، به پایان برسد.

پیشنهاد دوم، مربوط به گروه سرمایه گذاری MSP Sports Capital بوده که هنوز در رقابت باقی مانده است، اما ظاهراً شرکت ۷۷۷ Partners جلوتر از آن‌ها در حال تکمیل مراحل خرید هستند.

اورتون خواهان بستن یک قرارداد با مبلغی بالا است‌، زیرا سران باشگاه در حال ساخت استادیومی به ارزش ۵۰۵ میلیون پوند (۶۲۹ میلیون دلار) در براملی داک، هستند و دوست ندارند زمان از دست برود. مشیری در حال‌حاضر، ۹۴ درصد از سهام باشگاه را در اختیار دارد، اما اخیراً به دلیل مخالفت هواداران با نحوه مدیریت او، نتوانسته در بازی‌های خانگی تیمش به میزبانی گودیسون پارک، شرکت کند.

"گروه ۷۷۷"، یک شرکت مستقر در میامی است که قبلاً در جنوا، واسکو دوگاما، استاندارد لیژ و سویا، سهام خریداری کرده است. آنها پول نقد را به کسب و کارها تزریق می‌کنند و افراد متخصص را به کار می‌گیرند تا به رشد و پیشرفت مجموعه تحت مالکیت، کمک کنند. این گروه ادعا می‌کنند "در شناسایی پتانسیل‌ها، تخصص دارند". اورتون، که به دلیل نقض قوانین فرپلی مالی، همچنان با تهدید جریمه و کسر امتیاز احتمالی مواجه است، مشتاق است ایده‌های جدیدی در هیئت مدیره رخ بدهد.

کد خبر 662011

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.