دستگیری عاملان سرقت خودرو در ۳ شهرستان

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از شناسایی عاملان سرقت خودرو در شهرستان‌های نجف‌آباد، خمینی‌شهر و اصفهان خبر داد.

سرهنگ حسین ترکیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت خودرو در شهرستان نجف‌آباد، شناسایی سارق یا سارقان این سرقت‌ها در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پس از بررسی دقیق محل‌های وقوع جرم و انجام اقدامات علمی و هوشمندانه به یکی از سارقان سابقه‌دار مظنون شدند و در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد وی به اتهام حمل مواد مخدر در ندامتگاه شهرستان فلاورجان استقرار دارد.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان گفت: با هماهنگی قضائی، متهم از زندان به پلیس آگاهی منتقل و در مواجهه با مدارک و مستندات ارائه شده از سوی کارآگاهان به هفت فقره سرقت خودرو در شهرستان‌های اصفهان، خمینی‌شهر و نجف‌آباد با همدستی یک فرد دیگر اعتراف کرد و در تحقیقات صورت مشخص شد وی نیز در زندان مرکزی اصفهان به سر می‌برد.

وی تصریح کرد: با شناسایی متهم ردیف دوم، وی نیز از زندان مرکزی به پلیس آگاهی استان اصفهان منتقل، در تحقیقات صورت گرفته به سرقت‌های صورت گرفته معترف، با راهنمایی او دو دستگاه خودروی پراید به سرقت رفته از شهرستان نجف‌آباد و یک دستگاه خودروی سواری پراید به سرقت رفته از شهرستان خمینی‌شهر کشف و به مال باختگان مسترد شد.

کد خبر 662003

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.