تجهیز پیاده‌راه‌های اراک به مبلمان شهری

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری اراک گفت: شهرداری با هدف زیباسازی شهر و استفاده بهتر شهروندان از محیط شهری، اقدام به جانمایی و نصب نیمکت‌های جدید در پیاده‌راه امیرکبیر و پیاده‌راه محسنی کرده است.

احمد حسنی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: نصب نیمکت در مکان‌های مختلف، این امکان را به شهروندان می‌دهد که در زمان‌های مورد نیاز، استراحت کنند و از فضای اطراف لذت ببرند، به همین دلیل شهروندان با استفاده از مبلمان شهری می‌توانند اوقاتی از روز را در میان شهروندان و در فضاهای شهری سپری کنند و از تعامل و گفت‌وگو با یکدیگر نهایت استفاده را ببرند.

وی با تاکید بر اهمیت رسیدگی به سیمای بصری شهر و نصب مبلمان شهری در نقاط مختلف شهر افزود: سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری با هدف زیباسازی شهر و استفاده شهروندان از محیط شهری اقدام به جانمایی و نصب نیمکت‌های جدید در پیاده راه امیرکبیر، پیاده‌راه خیابان محسنی، خیابان شهدا، خیابان شهید ادب‌جو و میدان شهدا برای تأمین رفاه و آسایش شهروندان اراکی کرده است.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری اراک خاطرنشان کرد: حدود ۱۹۰ نیمکت در سطح شهر به ویژه مناطق چهار و پنج نصب شده است، سال گذشته نیز نیمکت‌هایی در خیابان‌های حاشیه شهر و سطح منطقه دو نصب شده است و این نیمکت‌ها در دیگر مناطق شهر نیز نصب خواهد شد.

حسنی گفت: کارگاهی در سازمان برای ساخت نیمکت وجود ندارد، از همین‌رو با توجه به منظر هریک از خیابان‌های شهر نیمکت‌هایی در سه نوع مختلف بتنی، چوبی و فلزی به منظور نصب در معابر شهری طراحی و سفارش داده شده است.

وی افزود: نصب نیمکت‌های جدید در راستای خدمت‌رسانی به شهروندان در دیگر مناطق شهر توسط سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری در حال انجام است.

کد خبر 661945

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.