ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل نساجی مازندران

پرسپولیس در هفته پایانی لیگ به مصاف نساجی خواهد رفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در هفته پایانی لیگ برتر، پرسپولیس تهران امروز _ پنجشنبه بیست‌وهشتم اردیبهشت‌ماه _ در ورزشگاه شهید وطنی قائم‌شهر به مصاف نساجی مازندران خواهد رفت و در صورت پیروزی برابر این تیم جام قهرمانی را بالای سر خواهد برد.

دروازه؛ آخرین ماجراجویی بیرو در چارچوب دروازه

بدون تردید یحیی گل‌محمدی مطابق روال بازی‌های گذشته پرسپولیس، علیرضا بیرانوند را که هم‌اکنون با ۱۷ کلین‌شیت، بهترین دروازه‌بان لیگ برتر به‌شمار می‌رود را درون دروازه قرار خواهد داد تا هم رکورد فردی این بازیکن برابر شاگردان هرناندس ارتقا پیدا کند و هم خیال کادر فنی و هواداران قرمزپوش از بابت حملات نساجی راحت باشد. در هرحال یکی از عوامل موفقیت پرسپولیس در این فصل عملکرد مطلوب بیرانوند در چارچوب دروازه بوده است و جدال با نماینده مازندران نیز از این قاعده مستثنی نخواهد بود.

مدافعان؛ نساجی به قلعه نفوذ ناپذیر رسید

به‌زعم بیشتر کارشناسان فوتبال یکی از دلایلی که سبب شده است یحیی گل‌محمدی پس از طی کردن فراز و نشیب‌های فراوان در قامت مدعی اصلی کسب عنوان قهرمانی ظاهر شود، ثبات در خط دفاعی این تیم است. باتوجه به همین مسئله احتمال تغییر در پست دفاع توسط کادر فنی سرخ‌ها پایین خواهد بود و به احتمال فراوان زوج مرتضی پورعلی گنجی و ولسیانی در قلب دفاع قرمزپوشان برابر نساجی قرار بگیرند. همچنین دانیال اسماعیلی‌فر و وحید امیری به عنوان مدافعان راست و چپ در ترکیب یحیی حضور پیدا می‌کنند تا پرسپولیس هنگام حمله به سمت دروازه شاگردان هرناندس، بیشترین نفرات را در فاز حمله در اختیار داشته باشد.

هافبک‌ها؛ سرنوشت قهرمانی در دستان مثلث بازی‌ساز

اگرچه تیم نساجی به لحاظ آمار و ارقام عملکرد ضعیف‌تری نسبت به پرسپولیس دارد اما بدون تردید برابر این تیم با تمام قوا بازی خواهد کرد و به احتمال فراوان شاگردان هرناندس یک بازی تدافعی را از خود ارائه خواهند داد. در هرحال خط هافبک پرسپولیس در این بازی کار نسبتاً دشواری پیش رو خواهد داشت و اگر مهندسان خط میانی قرمزپوشان ابتکار عمل را در دست بگیرند، جام قهرمانی از آن پرسپولیس خواهد شد. باتوجه به سبک بازی هافبک‌های این تیم، به احتمال فراوان یحیی گل‌محمدی نام بازیکنانی همچون میلاد سرلک، سروش رفیعی و سینا اسدبیگی را در ترکیب اولیه تیم خود قرار خواهد داد.

مهاجمان؛ عیسی به دنبال گل با طعم قهرمانی

یکی از خطوطی که در بازی پایانی لیگ مأموریت بسیار مهمی پیش رو خواهد داشت، خط حمله پرسپولیس است که در صورت ارائه عملکرد مطلوب می‌تواند خیال گل‌محمدی و هواداران را از بابت ایستادن روی سکو راحت کند. با توجه به درخشش مهدی ترابی، عیسی آل‌کثیر و سعید صادقی در بازی‌های گذشته قرمزپوشان، به احتمال فراوان کادر فنی سرخ‌ها نام این سه بازیکن را برای حضور در خط حمله در ترکیب اصلی خود قرار خواهد داد.

ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر نساجی

علیرضا بیرانوند، ولسیانی، مرتضی پورعلی‌گنجی، دانیال اسماعیلی‌فر، وحید امیری، سینا اسدبیگی، میلاد سرلک، سروش رفیعی، مهدی ترابی، سعید صادقی و عیسی آل‌کثیر.

کد خبر 661889

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.