جابه‌جایی دو ستاره در والیبال اروپا/خوان تورنا به سری‌آ ایتالیا رفت و انگاپت راهی ترکیه شد

عثمانی خوان تورنا در سن ۳۸سالگی به تیم والیبال مودنا در سری‌آ ایتالیا پیوست و اروین انگاپت فرانسوی فصل آینده پیراهن هالک‌بانک ترکیه را برتن خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عثمانی خوان تورنا ستاره سابق تیم ملی کوبا و همچنین ایتالیا پس از پشت‌سر گذاشتن اتفاقات عجیب، سرانجام در سن ۳۸ سالگی و پس از یک‌سال دوری از لیگ سری‌آ ایتالیا به این کشور بازگشت و با عقد قراردادی رسمی راهی تیم مودنا شد.

عثمانی که این فصل توانست با تیم شانگهای نایب‌قهرمانی سوپرلیگ چین را به‌دست بیاورد، پس از آن راهی لیگ ترکیه و تیم زراعت‌بانک این کشور شد و توانست همراه با این تیم قهرمانی لیگ ترکیه را به‌دست بیاورد.

عثمانی خوان‌تورنا که سابقه بازی در تیم لوبه و کاپیتانی این تیم را هم در کارنامه دارد، به احتمال فراوان جایگزین اروین انگاپت بزرگ و مطرح فرانسوی در مودنا می‌شود که قرار است برای فصل پیش‌رو به تیم هالک‌بانک ترکیه بپیوندد. انگاپت سابقه پوشیدن پیراهن پیکان را در جام باشگاه‌های آسیا در کارنامه دارد.

به گزارش ایمنا، تیم والیبال مودنا در این فصل بازیکنان دیگری نظیر فابیو فدریچی، آنتون برمه و ماکسیم ساپوژکف را به خدمت گرفته و به‌دنبال جبران ناکامی خود در فصل گذشته لیگ سری‌آ ایتالیا است حتی باوجود اینکه در کاپ اروپا توانسته بود قهرمان شود.

کد خبر 661873

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.