مدیر ورزشی بارسلونا، قید پیشنهاد تیم‌ لیگ‌برتری را زد

متئو آله‌مانی؛ مدیر ورزشی تیم فوتبال بارسلونا، تصمیم گرفته پیشنهاد استون‌ویلا را رد کند و به جای آن در نیوکمپ خواهد ماند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، به نقل از رسانه ESPN، متئو آله‌مانی، مدیر ورزشی بارسلونا، چرخش بزرگی در تصمیم خود ایجاد کرده و تصمیم گرفته است در باشگاه بماند. به گفته جرارد رومرو، این مرد، چند هفته پیش، جدایی خود را اعلام کرده بود و انتظار می‌رفت به استون ویلا برود، اما او اکنون پس از بازگشت از بیرمنگام، نظر خود را تغییر داده است.

آله‌مانی، از آن زمان، مذاکرات بیشتری با بارسلونا انجام داده و دوست دارد در نیوکمپ بماند و به کار خود ادامه دهد.

این خبر خوبی برای بارسلونا خواهد بود، به خصوص که باشگاه همچنین اعلام کرده است جوردی کرایف در تابستان جدا خواهد شد. آله‌مانی از زمان پیوستن به باشگاه در سال ۲۰۲۱، بر مسائل نقل و انتقالاتی بارسا نظارت داشته است.

کاتالان‌ها امیدوارند لیونل مسی را از پاری سن ژرمن به باشگاه بازگردانند، اما همچنین باید قرارداد بازیکنان کلیدی مانند رونالد آرائوخو و گاوی را تمدید و ثبت کنند. بارسا همچنین باید هزینه‌های خود را کاهش دهد تا با فرپلی مطابقت داشته باشد، با این حال، آن‌ها شاهد رد شدن طرح امکان‌سنجی اولیه، توسط لالیگا بوده‌اند.

تصمیم آله‌مانی، همچنین برای ویلا که به نظر می‌رسید با به خدمت گرفتن مدیر بارسا، چیزی شبیه به هایجک انجام داده، یک شکست خواهد بود. تیم لیگ‌برتری، امیدوار بود که این مرد بتواند به خرید مارکو آسنسیو از رئال‌مادرید کمک کند، اما اکنون باید در برنامه‌های خود، قبل از تابستان، تجدید نظر کند.

کاتالان‌ها در حال‌حاضر قهرمانی لیگ اسپانیا را در فاصله چهار بازی باقی مانده به پایان فصل، به دست آورده‌اند. شاگردان ژاوی روز شنبه در خانه رئال سوسیداد، به میدان می‌روند.

کد خبر 661833

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.