کشف ۸ میلیارد اموال مسروقه در اصفهان

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از دستگیری اعضای باند سه نفره منازل نیمه‌ساز و کشف هشت میلیارد ریال اموال مسروقه در عملیات ماموران این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ حسین بساطی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت منازل نیمه‌ساز در سطح شهرستان اصفهان، بررسی موضوع با هدف دستگیری سارق یا سارقان احتمالی به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پس از انجام اقدامات تخصصی و علمی و انجام اقدامات هوشمندانه سرنخ‌هایی از اعضای یک باند سه نفره را به دست آوردند و در هماهنگی با مرجع قضائی آنها را در مخفیگاه خود دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با اشاره به کشف اموال سرقتی در بازرسی از مخفیگاه متهمان از قبیل سیم مسی، ظروف برنجی و روحی، رادیاتور ماشین، سر سیلندر، درب آلمینیوم و موتور یخچال خبر داد و گفت: کاشناسان ارزش اموال مسروقه مکشوفه را هشت میلیارد ریال ارزیابی کردند.

وی با بیان اینکه متهمان در تحقیقات مقدماتی پلیس به چهار فقره سرقت از منازل نیمه‌ساز در سطح شهرستان اصفهان اعتراف کردند، به دستیگری مالخر اموال مسروقه با اعتراف سارقان اشاره و خاطرنشان کرد: در این خصوص پرونده تشکیل و تمام افراد دستگیر شده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

کد خبر 661816

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.