کشف ۱۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در شهرضا

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان شهرضا از کشف ۱۰۰ هزار لیتر سوخت خارج از شبکه توزیع و قاچاق به ارزش بیش از ۲۸ میلیارد ریال خبر داد.

سرهنگ شکرالله پورخاقان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: مأموران فرماندهی پاسگاه دشت مهیار فرماندهی انتظامی شهرستان شهرضا در پی دریافت خبری مبنی بر نگهداری سوخت قاچاق در یکی از کارگاه‌های این منطقه بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران پس از انجام تحقیقات و کسب اطمینان از درستی خبر در هماهنگی با مرجع قضائی به همراه کارشناسان اداره صنعت، معدن و تجارت و شرکت نفت به محل مورد نظر اعزام شدند و در بازرسی از این مکان، ۱۰۰ هزار لیتر سوخت خارج از شبکه توزیع و قاچاق را کشف کردند.

وی با بیان اینکه کارشناسان ارزش محموله سوخت مکشوفه را ۲۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کردند، گفت: در این خصوص یک نفر دستگیر شد و پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان شهرضا اضافه کرد: در سالی که به نام مهار تور، رشد تولید نام‌گذاری شده یکی از راه‌های تحقق این شعار مبارزه قاطعانه با قاچاق کالا است و این موضوع به عنوان یک اولویت در مجموعه انتظامی شهرستان قرار گرفته و از مردم می‌خواهیم که با هوشیاری و اطلاع‌رسانی به موقع، پلیس را در این مأموریت خطیر یاری کنند.

کد خبر 661815

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.