نیوکاسل با وعده کسب سهمیه UCL، آماده جذب ستاره چلسی‌

در صورتی که نیوکاسل بتواند سهمیه فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا را کسب کند، ژائو فلیکس، بازیکن قرضی چلسی، به صورت دائمی، راهی این تیم می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، به نقل از مارکا، نیوکاسل به عنوان یک گزینه احتمالی برای فلیکس در فصل آینده در نظر گرفته شده است و مالکان این باشگاه متمول خیلی راحت می‌توانند قیمت درخواستی ۱۰۰ میلیون یورویی اتلتیکو مادرید (۸۷ میلیون پوند / ۱۱۰ میلیون دلار) را پرداخت کنند.

قرارداد قرضی فلیکس در چلسی، با پایان فصل به اتمام می‌رسد و این ملی‌پوش پرتغالی مشتاق است که در لیگ قهرمانان اروپا بازی کند، جامی که چلسی قادر به شرکت در آن نیست. نیوکاسل در حال‌حاضر جایگاه سوم جدول را تصاحب کرده و در شرایط خوبی قرار دارد تا بتواند سهمیه فصل آینده UCL را کسب کند.

چلسی مایل است فلیکس را برای یک فصل دیگر به صورت قرضی در اختیار داشته باشد، اما تمایلی به برآورده کردن قیمت درخواستی اتلتیکو ندارد. آبی‌ها حاضرند بازیکنانی مانند پیر امریک اوبامیانگ یا مارک کوکوریا را در قرارداد جذب فلیکس بگنجانند تا قیمت درخواستی را کاهش دهند، اما تیم دیگو سیمئونه مصر است که در تابستان امسال، پیشنهادی کمتر از ۱۰۰ میلیون یورو برای فروش فلیکس نمی‌پذیرد.

بازگشت به اتلتیکو، برای فلیکس عملاً غیرممکن به نظر می‌رسد. رابطه این مهاجم با سیمئونه بدتر شده است و تصور می‌شود که تنها یکی از آنها فصل آینده در باشگاه خواهد ماند. مارکا اضافه می‌کند که اتلتیکو قبلاً تصمیم گرفته است سیمئونه همچنان در سمت خود باقی بماند، و فلیکس باید در تابستان تیم جدیدی پیدا کند.

چلسی و ژائو فلیکس یکشنبه به ورزشگاه اتحاد می‌روند تا در لیگ‌برتر رو در روی منچسترسیتی قرار بگیرند، تیمی که برای کسب عنوان قهرمانی، به یک برد دارد.

کد خبر 661777

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.