جانشین بوسکتس از بایرن‌مونیخ می‌آید؟

بارسلونا برای جانشینی سرخیو بوسکتس، جاشوا کیمیخ را در نظر گرفته است و هافبک بایرن‌مونیخ نیز مشتاق تجربه یک چالش جدید است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، چند روز پیش بود که سرخیو بوسکتس هافبک کهنه کار اسپانیایی تأیید کرد که در تابستان امسال بارسلونا را ترک خواهد کرد و گفته می‌شود این بازیکن در حال بررسی انتقال به MLS یا لیگ عربستان است.

علی‌رغم تلاش‌های ژاوی برای متقاعد کردن او، جهت تمدید قرارداد، این ستاره، به آرزوی خود برای تجربه یک چالش جدید، پایبند بوده است و حالا باشگاه را مجبور به جست‌وجو برای جایگزینی وی کرده است.

به نقل از موندو دپورتیوو، غول‌های کاتالونیایی به کیمیخ علاقه‌مند هستند، مردی که پس از خروج غافلگیرانه یولیان ناگلزمن در ماه مارس، به فکر ترک آلیانز آره‌نا افتاده است. با این حال، ممکن است معامله به راحتی انجام نشود، زیرا بارسلونا با انتقال روبرت لواندوفسکی به نیوکمپ، روابط خود با بایرن را تیره کرده است و غول‌های باواریایی ممکن است آنها را مجبور کنند برای خرید این هافبک ناراضی، حدود ۴۵ میلیون یورو بپردازند.

در همین حال، منچسترسیتی نیز هافبک آلمانی را زیر نظر گرفته، زیرا به نظر می‌رسد ایلکای گوندوغان در حال ترک این باشگاه است. پپ گواردیولا کیمیخ را از زمان حضورش در مونیخ می‌شناسد و این سرمربی اسپانیایی، از این ستاره به عنوان هافبک دفاعی و پست دفاع راست استفاده می‌کرد.

کیمیخ روز شنبه در بوندس‌لیگا مقابل لایپزیگ بازی خواهد کرد، درحالی که بارسلونا که پیش‌تر قهرمان لالیگا شده، در همان روز به مصاف رئال سوسیداد خواهد رفت.

کد خبر 661761

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.