استفاده از پهپاد برای مقابله با ترافیک در انگلستان

سازمان حمل‌ونقل وست‌میدلندز انگلستان اعلام کرد که به‌منظور مقابله با تراکم ترافیک منطقه، یک تیم پهپاد را برای کمک به مدیران حمل‌ونقل منطقه‌ای معرفی کرده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، ناحیه وست‌میدلندز انگلستان به معرفی یک تیم هواپیماهای بدون سرنشین پرداخته است که با ارائه فیلم‌های بلادرنگ و پر کردن شکاف‌های پوشش موجود در شبکه دوربین‌های مدار بسته منطقه به مبارزه با تراکم ترافیک و افزایش ایمنی عمومی آن کمک می‌کند.

پهپادهای این تیم در بیرمنگام، کاونتری، والسال و سندول مستقر شده است تا مشکلات شبکه جاده‌های منطقه را شناسایی کند. این پهپادها بر فراز مناطق شلوغ، صحنه‌های تصادف و جاده‌های مسدودشده پرواز می‌کنند و فیلم‌های زنده در اختیار مدیران حمل‌ونقل قرار می‌دهند تا به آن‌ها در برنامه‌ریزی وضعیت تردد در جاده‌ها کمک و مردم را از شرایط ترافیکی مطلع کنند.

مرکز هماهنگی حمل‌ونقل منطقه‌ای وست‌میدلندز به‌عنوان مرکزی برای گردهمایی‌ها و جلسات مقامات، آژانس‌ها و اپراتورهای مختلف حمل‌ونقل، روان‌سازی ترافیک را در طول رویدادها و حوادث مهم تضمین می‌کند. این مرکز و مرکز فرماندهی سفر ایمن وست‌میدلندز در حال حاضر تصاویری از بیش از ۲۵۰۰ دوربین مداربسته ثابت را دریافت می‌کنند که شبکه‌های اصلی جاده‌ها، راه‌آهن‌ها و ترامواهای سراسر منطقه را پوشش می‌دهند، با این وجود هنوز هم شکاف‌های پوششی بسیاری در سراسر این شبکه‌ها دیده می‌شود که مانع نظارت بر تراکم ترافیک در بعضی از مناطق است.

استفاده از پهپاد برای مقابله با ترافیک در انگلستان

هدف تیم پهپاد پر کردن این شکاف‌ها با انتقال تصاویر زنده به مرکز فرماندهی و ارائه جایگزینی مقرون‌به‌صرفه برای افزایش دوربین‌های مداربسته ثابت است. این قابلیت جدید امکان مدیریت بهتر ترافیک در هنگام حوادث را فراهم می‌کند و از طریق کانال‌های رسانه‌های اجتماعی خود توصیه‌های دقیق و به‌موقع به مردم ارائه می‌دهد.

تیم هواپیمای بدون سرنشین که تأمین مالی و مدیریت آن برعهده سازمان حمل‌ونقل وست‌میدلندز قرار دارد، با ارائه خدمات اضطراری و بلادرنگ امنیت عمومی منطقه را افزایش می‌دهد. این تیم به‌منظور افزایش قابلیت‌های خود سه پهپاد جدید به ناوگان خود اضافه کرده که مجهز به دوربین تصویربرداری حرارتی و زوم ۲۰۰ برابری است و می‌تواند تا ۳۵ دقیقه در شرایط نامساعد جوی مانند باران و بادهای شدید فعالیت کند.

کد خبر 661752

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.