افزایش مشارکت شهرداری با تشکل‌های فرهنگی و مساجد

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان گفت: در اجرای برنامه‌های فرهنگی سطح شهر، سیاست افزایش مشارکت شهرداری منطقه با هیئت‌ها، مساجد و تشکل‌های فرهنگی مدنظر است.

به گزارش ایمنا، داوود بحیرایی در حاشیه برگزاری میز خدمت شهرداری منطقه ۱۰ در مسجد امام حسین (ع) اظهار کرد: با تدبیر این دوره مدیریت شهری، تمام توافقات مالی در شهرداری ممنوع شد که این مهم در کاهش قیمت تمام شده مسکن و کاهش تورم تأثیرگذار خواهد بود.

وی افزود: بر این اساس سال گذشته اقدامات خوبی در حوزه محله محوری انجام و پروژه‌هایی متعددی با همدلی اهالی در دو محله مصلی و حصه اجرا شد.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان تصریح کرد: ساماندهی انهار و پیاده‌روسازی، روکش آسفالت، ساماندهی پارک پگاه، بازسازی مسجد صاحب‌الزمان (عج) و مناره تاریخی این مسجد، ساخت بیش از شش هزار متر مربع پارک و فضای سبز و آزادسازی گلوگاه ابتدای خیابان مصلی تنها بخشی از این اقدامات توسط شهرداری منطقه در سال گذشته است.

وی خاطرنشان کرد: همکاری اهالی منطقه با شهرداری منطقه ۱۰، به‌ویژه در امور خدمات شهری، به نتایج مطلوب چون افزایش کیفیت خدمات و شهری زیبا ختم می‌شود.

بحیرایی اظهار کرد: در اجرای برنامه‌های فرهنگی سطح شهر، سیاست افزایش مشارکت شهرداری منطقه با هیئت‌ها، مساجد و تشکل‌های فرهنگی مدنظر است.

کد خبر 661714

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.