منچستریونایتد روی نام ۱۳ بازیکن خط قرمز می‌کشد

روزنامه‌های ورزشی امروز کشور انگلیس، خبرهای مختلفی را پوشش داده‌اند که خواندن آن خالی از لطف نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روزنامه‌های مختلف انگلیسی خبرهای ورزشی این کشور را به صورت روزانه در یک بسته خبری مورد بررسی قرار داده‌اند که از نقل و انتقالات گرفته تا خبرهایی درباره سایر رشته‌ها تحت پوشش آن است.

بسته خبری امروز _چهارشنبه بیست‌وهفتم اردیبهشت ۱۴۰۲_ به شرح زیر است:

دیلی میرر:

* اتان گالبریت که زمانی به عنوان "بهترین بازیکن جوان منچستریونایتد" معرفی می‌شد، تابستان امسال اولدترافورد را ترک خواهد کرد.

* منچستریونایتد می‌تواند ۱۳ بازیکن را در تابستان امسال به فروش برساند که پنج نفر از آن‌ها از جمله فیل جونز، بازیکن ثابت باشگاه و اکسل توانزبه، محصول آکادمی، خواهند بود.

* ایجنت وینیسیوس جونیور اعلام کرده است که علی‌رغم گزارش‌های رسیده مبنی بر انتقال او به لیگ‌برتر، وینگر برزیلی به احتمال زیاد برای تمام دوران بازی خود در رئال مادرید باقی خواهد ماند.

دیلی میل:

* لیدز یونایتد درصدد جذب جیمز میلنر با انتقالی رایگان از لیورپول است، البته اگر بتواند در لیگ‌برتر بماند، با این حال برایتون همچنان در این رقابت پیشرو است.

* پس از اینکه فاینورد موفق شد عنوان قهرمانی لیگ هلند را به‌دست آورد؛ سران این باشگاه به آرنه اسلات قرارداد جدیدی پیشنهاد خواهد داد تا از علاقه تاتنهام جلوگیری کند.

* روی هاجسون آماده است تا فصل آینده نیز به عنوان سرمربی کریستال پالاس باقی بماند و عقاب‌ها در نظر دارند با این مرد ۷۵ ساله که قدیمی‌ترین سرمربی لیگ‌برتر است، قرارداد جدیدی را امضا کنند.

* استون ویلا به رقابت برای جذب مانوئل اوگارته، ستاره اسپورتینگ لیسبون که قیمت ۵۵ میلیون پوندی دارد، می‌پیوندد و تیم‌هایی مانند لیورپول، نیوکاسل و چلسی در این تابستان روی اولویت‌های دیگر تمرکز می‌کنند.

* کریستین پولیسیچ و تیلور بوث دو ستاره آمریکایی توسط ناپولی قهرمان سری‌آ زیر نظر گرفته شده‌اند، ستاره چلسی می‌تواند در قرارداد مبادله‌ای با ویکتور اوسیمن استفاده شود تا راهی ناپل شود.

سان:

* منچستریونایتد در تلاش است تا تابستان امسال در رقابت برای جذب استعداد نوجوان نروژی، اسوره نیپان، از رقبای خود پیشی گیرد.

* وینسنت کمپانی به دنبال دیدار جذب آلبرت سامبی لوکونگا، ستاره ناکام آرسنال، برای برنلی است.

* گرانیت ژاکا در حال مذاکره برای ترک آرسنال و انتقال بایرلورکوزن در تابستان امسال است.

دیلی رکورد:

آنگه پستکوگلو اعتراف کرده است که برخی از نام‌های بزرگ ممکن است در تابستان از سلتیک خارج شوند، اما قول داد که برای جایگزینی آنها فعالیت بیشتری در بازار داشته باشد.

* مایکل بیل قبل از پایان فصل، با پنج بازیکن صحبت کرده تا راهی رنجرز شوند.

* کریگ مور تأیید کرد که علاقه‌مند است به عنوان مدیر ورزشی باشگاه رنجرز، به ورزشگاه ایبروکس بازگردد.

کد خبر 661712

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.