شهرسازی الکترونیک خط‌مقدم تصمیم‌گیری برای افزایش خدمات غیرحضوری است

مدیر شهرسازی الکترونیک شهرداری اصفهان گفت: امروزه شهرسازی الکترونیک، خط مقدم تصمیم‌گیری پیرامون افزایش سطح کیفی خدمات غیرحضوری است که با توجه به راه‌اندازی سامانه هوشمند توسعه شهری کمیته اجرایی به‌صورت منظم و پویا موضوعات جاری این حوزه را بررسی می‌کند.

به گزارش ایمنا، امید علی‌اصغری اظهار کرد: چهارمین جلسه کمیته اجرایی شهرسازی الکترونیک برای بررسی مسائل فنی و راهبردی در خصوص سامانه «اصنو» برگزار و فرآیندهای اجرایی این سامانه و پیاده سازی موارد محتوایی و درون سازمانی شهرداری با سایر بخش‌های مرتبط، برای تسری سامانه و دیگر موضوعات فنی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به ارتقای سطح تکنولوژی در جامعه، تغییر نیازهای جامعه، لزوم حرکت به سوی بهبود و ارتقای سطح خدمات شهرسازی ارائه شده به شهروندان، اعضای کمیته اجرایی شهرسازی الکترونیک انتخاب شده تا به‌صورت ویژه پیگیر گسترش فرایندهای غیر حضوری در راستای افزایش سطح کیفی خدمات باشند.

مدیر شهرسازی الکترونیک شهرداری اصفهان تصریح کرد: این سلسله جلسات همفکری و هماهنگی در امور خدمت به شهروندان، می‌تواند گام مؤثری در راستای بهبود پاسخ‌دهی به شهروندان برای تسریع در زمان و صدور استعلام و افزایش سطح رضایت‌مندی آن‌ها خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: در این جلسات در خصوص مسائلی همچون نحوه اجرای قانون درآمدهای پایدار، برنامه زمان‌بندی مهاجرت از سامانه سرا ۸ به اصنو «سرا ۱۰»، شاخص‌های مدیریتی و زمانبندی انجام درخواست‌ها، مسائل جاری شهرسازی الکترونیک و برنامه سالانه آموزشی این مدیریت بحث و بررسی انجام گرفته است.

به گزارش ایمنا، کمیته اجرایی شهرسازی الکترونیک هر هفته با حضور دستیار ویژه شهردار در امور هوشمندسازی و مدیر عامل سازمان فاوا، مدیر کل درآمد شهرداری، مدیر کل نوسازی و تحول اداری، مدیر منطقه ۹ شهرداری، مدیر کل نظارت بر ضوابط شهرسازی، دبیر کمیسیون عمران و شهرسازی شورای اسلامی شهر، رئیس اداره نظارت بر حریم شهر، رئیس اداره شهرسازی منطقه ۹، رئیس اداره نظارت بر ضوابط شهرسازی، مسئول امور مهندسان معاونت شهرسازی، مسئول فناوری اطلاعات معاونت شهرسازی، مسئول آموزش و فرهنگ‌سازی و کارشناسان مدیریت شهرسازی الکترونیک در سالن اجتماعات معاونت معماری و شهرسازی شهرداری اصفهان برگزار می‌شود.

کد خبر 661705

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.